ספר לכל - רכש מוסדות

איך להתחיל עם אמריקה
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-48530
תאריך יציאה: 3/2010
תיאור:

איך להזמין דג ולא לקבל סוליה?
ומתי זה בדיוק SOMETIME?

איך להתחיל עם אמריקה? איך אפשר לנחש ש-sunny side up כולה ביצת עין רגילה, כזאת עם הצהוב למעלה, ושאם לא רוצים להסתכן במהלומה אדירה (במקרה הטוב...) כשבסך הכל רוצים לעשות פן במספרה, רצוי לבקש blow dry ולא סתם a blow.
טוב, כמובן, כולנו למדנו אנגלית בבית ספר, עשינו בגרות, נצמדנו לטלוויזיה והתרגלנו להבליע נכון את הr- ב-tomorrow. אבל יום אחד אנחנו נוחתים ביבשת הגדולה, ומגלים שהאנגלית הנפלאה שבפינו נשמעת כמו ניב מכוכב אחר. יותר גרוע - לא מבינים אותנו.
איך להתחיל עם אמריקה, הוא מדריך ראשון מסוגו, קליל וידידותי, ללשון המדוברת באמת בארצות הברית ובקנדה. ציוד חובה למטייל, וגם ספר מבדר ומשעשע שילמד אותנו איך להגיד את זה נכון, איך לשאול וגם להבין מה שעונים לנו בדרכים, במסעדה, במלון, במסע הקניות ההכרחי, ב``דיבור קטן`` ולא מחייב בפאב, או בארוחת ערב אצל הדודה. אז get the show on the road וסעו לשלום.

לאה דגן - למדה פילוסופיה, ספרות ולשון עברית, עתונאות וכתיבת תסריטים לקולנוע ולטלוויזיה, ולימדה קופירייטינג במכללה לעיצוב גרפי. עסקה במסעי פרסום לתקשורת הכתובה והאלקטרונית וכתבה ג`ינגלים, תשדירים ותסריטי פרסומת. בשנים האחרונות מושכת בעט לכיוונים נוספים: תרגום, עריכה וכתיבה.
שושי פוגלמן - מנהלת מחלקת טיולים, אירועים וסדנאות מנהלים ב``גלובס``. סיימה את הלימודים לתואר שני במחלקה לאנגלית באוניברסיטת טורונטו ועסקה בהוראת השפה האנגלית. כתבה את you can do it - ספר לימוד לבחינות הבגרות באנגלית, בעזרתה ובעריכתה של לאה דגן.
הספר איך להתחיל עם אמריקה נכתב בהפקתן המשותפת, תוך כדי שהותן הממושכת בקנדה, כשהתברר להן סופית שהגרסה שהבאנו מהבית למה שנקרא בשפת המקום אנגלית, היא אולי קרובה- אבל בהחלט קרובה רחוקה.

מחיר: 51.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.