ספר לכל - רכש מוסדות

נדודי שינה
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-48394
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:


ראלף רוברטס מתעורר בכל בוקר מוקדם יותר: 3:15.… 3:02... 2:45... 2:15... למה שנקרא בספרות המקצועית ``התעוררות מוקדמת`` קורא ראלף ``גיהנום עלי אדמות``.
וכך מתוך ערות-ללא-שינה, או שינה עירנית, הוא מתחיל להבין בדברים משונים בסביבתו המוכרת, ולחוות תופעות ויזואליות מופלאות, שהוא אינו מאמין כי הן הזיות בלבד. בקרוב, חושב ראלף, לא יוכל לישון כלל. ומה יהיה אז?
בעיה? כן - אבל אולי לא נדירה כל כך לדעתך? אולם ראלף חי כל ימיו בדרי שבמיין, וכידוע דרי אינה ככל מקום אחר, כפי שקוראיו הרבים של סטיפן קינג יאשרו מייד. הם זוכרים את זה, שגם הוא התיישב בדרי, ויודעים כי מוקד הרוע החולף בעיירה הקטנה מדי פעם. מתחת לחזות השגרתית פועלים האימה וכחות הרשע והטירוף, בעוד המוות, הכאב והיגון אינם מרפים מדרי, וכעת ראלף חלק מזה.
כבכל ספריו האחרים של סטיפן קינג, מתוארים נדודי שינה בכשרון רב האנשים על מארג חייהם ועל השפה שהם מדברים. כשמוקד האימה - הפעם על רגע מאבק על ההפלות - פועם כנחל דמים מתחת לפני השטח.

ספריו האחרים של סטיפן קינג שראו אור בעברית: ``הניצוץ``, ``הקמיע``, ``בית כברות לחיות שעשועים``, ``עיר הדרקון``, ``רזה``, ``זה``, ``מיזרי``, ``החצי האפל``, ``המשחקי של ג`ראלד``, ``דברים שצריך

מחיר: 103.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.