ספר לכל - רכש מוסדות

כסף מסוכן
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-48204
תאריך יציאה: 12/2004
תיאור:

לבני משפחת פילסטר, הבעלים של ``בנק פילסטר`` היה כסף ללא הגבלה. בכסף זה צברו נכסים, וקנו להם מעמד, תוארי אצולה, שלטון, שיחדו וסחטו, מימנו והפילו ממשלות. כסף זה יכול לשמש מנוף אדיר לרווחים, ובאותה מידה להכות בפניהם ולהפילם, ועימם את כל אלה שצברו בבנק את חסכונותיהם האחרונים.
עלילת הספר כסף מסוכן מתרחשת על פני 26 שנה במאה הקודמת, ומתארת את אנגליה הויקטוריאנית בתמונה מרהיבה ומקפת, החל מהלכי הרוח ואורחות החיים, דרך הצביעות, ההתחסדות וההתנשאות, ומשלבת סיפורים אנושיים של אהבה, רצח, קינאה, תחרותיות ואת תחילת הבנקאות המודרנית.
הספר כסף מסוכן מתאר את חייהם של ארבעה נערים, מימי לימודיהם בבית ספר פרטי יוקרתי, שבו התרחש אירוע שקבע למעשה את דרכם, דרך התגבשות אישיותם כבוגרים ועד לקביעת מעמדם לפי הצלחתם האישית. הספר חושף את פניה של חברה שלכאורה בזה לכסף ולמה שהוא מייצג, אך למעשה בנויה עליו, ומתאר את חיי ההוללות שבה, התככים, והיחס אל היהודים והחלשים שבקרבה.
בכסף מסוכן שוב מצליח קן פולט לחדור לתוך תקופה, ולתת לקורא מבט פנימי ומקיף, עד שהקורא חש כבן התקופה הבקיא באורחות החיים כמו גם בנבכי המעמדות הרי המשמעות באנגליה.

רבי מכר נוספים של קן פולט שראו אור בעברית:
חוד המחט
עמק חמשת האריות
כפול שלוש
שם הצופן רבקה
על כנפי נשרים
עמודי תבל
לילה מעל הים

מחיר: 83.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.