ספר לכל - רכש מוסדות

הגניזה לבית שפר
מחבר: ילין תמר
מספר קטלוגי: 156-526004
תאריך יציאה: 5/2008
תיאור:
הגניזה לבית שפר פורסם לראשונה באנגלית בשנת 2006 וזכה לכינוי "צופן דה וינצ´י היהודי". הוא זיכה את הסופרת ב-100,000 דולר כשקטף את המקום הראשון בתחרות של פרס רוהר לשנת 2007, זכה בפרס הרולד ריבלו לשנת 2006 וכן היה מועמד לפרס וינגייט. הוא יצא עד כה בארבע מהדורות ומכר כ-20,000 עותקים בארה"ב ובאנגליה.

הגניזה לבית שפר מגולל את קורות משפחת שפר הירושלמית, שהכמיהה והיצר הובילו את בניה אל קצות תבל ובחזרה לירושלים. שולמית סטודנטית מאנגליה חוזרת לביקור בבית סבה וסבתה בירושלים במטרה להיפרד מבית משפחתה העומד להימכר וכדי לסגור מעגלים אישיים כואבים מעברה. היא נקלעת לסכסוך משפחתי על הזכות להחזיק בכתב היד המסתורי שהתגלה בעליית הגג. כשהיא יוצאת למסע חקירת תולדות המסמך, היא חושפת את ההיסטוריה רבת הנפתולים והעלילה של משפחתה ומנסה להבין היכן היא ממוקמת בתוכה. הגניזה לבית שפר מתפרש לאורך 130 שנה על רקע נופי ירושלים המשתנים. זהו רומן על גלות, השתייכות ועקירה ועל החיפוש התמידי אחר האהבה והארץ המובטחת.

תמר ילין ילידת צפון אנגליה מתגוררת כיום ביורקשיר. אביה הוא דור שלישי לילידי ירושלים ואמה בת לעולים מפולין. למדה עברית וערבית באוניברסיטת אוקספורד ועבדה כמרצה וכמורה ליהדות. היא החלה לכתוב בגיל צעיר והמתח היצירתי שבין מוצאה היהודי ושורשיה האנגליים מופיע ברבות מיצירותיה. סיפוריה הקצרים, שזכו לתארים "אירוניים, אנושיים ופשוט מצוינים" הופיעו במגוון רחב של עיתונים ואנתולוגיות, והתפרסמו בקובץ "קפקא בארץ ברונטה" בהוצאת טובי. הגניזה לבית שפר הוא הרומן הראשון שלה.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.