ספר לכל - רכש מוסדות

החיים הם לא ורוד וכחול
מספר קטלוגי: 1558-431045
תאריך יציאה: 4/2022
הדרכה
תיאור:

זה היה מיד בסיום חגיגת יום ההולדת שש של הבת שלי. הסתכלתי על הלגו הורוד, על ערימת הניירות הוורודים שעוד היו זרוקים על הרצפה, על אריזות הקיטים של האיפור, התיק והחולצות המנצנצות ופתאום הבנתי: הבת שלי בכלל לא אוהבת את הדברים האלה, הם לא מעניינים אותה. בגילה היא כבר הרכיבה בקלילות קיטים מאתגרים של לגו. אז למה האמהות של החברות שלה, שהוציאו את מיטב כספן וקנו מתנות יפהפיות, חשבו שאלו דברים שישמחו אותה? מאותו הרגע נשבעתי, אף מתנה שארכוש לחגיגות ימי הולדת של בנים או בנות, אף לא אחת, תהיה מגבילה וממוגדרת כמו אותן מתנות יקרות וורדרדות שהבת שלי קיבלה בגיל שש.

הטיות מגדריות הן דבר מתעתע. קשה מאוד לזהות אותן. גדלנו עם אמונות שיש דברים שבנות אמורות להיות עדינות, מתוקות, שבנים אמורים להיות חזקים, ספורטיבים, טכנולוגים. כי ככה זה בטבע. לא? האמת שלא, לא באמת. לא כולם. כל כך הרבה שכבות של מגדר נראות לנו טבעיות, ונעלמת מאיתנו ההשפעה של ההטיות האלה על היכולות ותפיסת המסוגלות של הבנות והבנים. כדי לתקן להן ולהם את המרחב, את האפשרות, את העתיד, חייבים להבין איפה מתחבא המגדר, ומה הנזק שלו.

בספר זה תלמדו  מהם המרחבים העיקריים שממגדרים ומשפיעים על אושרם ועתידם של בנינו ובנותינו, תוכלו ביתר קלות לזהות את המסרים הסמויים ותימצאו פתרונות יצירתיים למצבים מורכבים.

הספר הוא מדריך פרקטי המקנה כלים
פשוטים לתקון ההטיות שמסביב.
תמצאו בו טיפים להתמודדות יומיומית, מענה לדילמות נפוצות וגם כלים
לשאלה הגדולה: מה ניתן לעשות כשאי אפשר לתקן? כשזה מה שיש.

מחברת הספר, דפנה פייזר, אם לשתיים, לשעבר אשת שיווק ופרסום, בעלת תואר שני בלימודי מגדר, מורה בתיכון, המקימה והמנהלת של קבוצת הפייסבוק 'הורות במודעות מגדרית' , עוסקת בשנים האחרונות בהרצאות, חינוך, יעוץ, וקידום מודעות מגדרית מתוך דאגה לעתיד הדור הצעיר של כולנו. 


מחיר: 96.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.