ספר לכל - רכש מוסדות

פצעי אוהב 1
מספר קטלוגי: 1516-20201
תאריך יציאה: 3/2020
מקור
תיאור:
החלק הראשון בדואט "פצעי אוהב+נשיקות שונא"
 
שנת 1666, שריפה שהחלה בסמטה קטנה לפנות בוקר כילתה את מרבית העיר לונדון. לשונות האש חרכו את דרכן עד לאחוזת נורת' והותירו הרס רב. מייסון פורסיית', בנאי מוכשר ומבוקש נשכר כדי לשקם אותה. הוא מנהל את עבודות השיקום לשביעות רצונו של לורד אדגר נורת', הברון מקלרנספילד. קסמו האישי כובש את לב בני משפחת נורת' כולה והוא הופך עד מהרה להיות אדם בעל השפעה בחייהם. הברון הזקן, נכדיו תומאס וג'וסלין ומריאן בת הלוויה המסורה, הם רק שחקנים על הבימה בטרגדיה שתכנן להם. 
מייסון בנה את תוכנית הנקמה שלו לפרטי פרטים. הוא לא ייתן ללב שלו או למצפונו להכתיב את מעשיו. המטרה שלו ברורה ולא משנה לו מי ייפגע בדרך גם אם זה יהיה הוא עצמו.
מארק פורסיית' הגיע מניו-אינגלנד הרחוקה ללונדון לצורך עסקיו והופתע לגלות שאחיו הבכור החל במהלך שאין ממנו חזרה. הוא האמין שנקמה לא תוביל לשום דבר טוב. ניסיון העבר הותיר אותו מצולק ועם חלל ריק בחייו. מפגש אקראי בלילה בפונדק עם נוכלת שמנסה לגזול ממנו את כספו ישפיע על גורלו באופן שלא צפה.
 
ברומן התקופתי פצעי אוהב אנו חוזרים אל מחוזות מוכרים מהספר זר של קוצים, אל לונדון ואל חופיה של ניו-אינגלנד במאה ה-17 בעלילה סוחפת, רומנטית ורווית פיתולים.
נשיקות שונא הינו החלק השני בדואט.

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.