ספר לכל - רכש מוסדות

לנצח עם 6 הבחורים של טומן 8
מספר קטלוגי: 1391-923361
תאריך יציאה: 6/2023
תרגום
תיאור:

איך ספר אחד יכול לגרום לך לצחוק ולבכות בהפרש של עמודים בודדים? רק קלואי וולש מצליחה ליצור את הקסם הזה. ג'ואי ואיפה הם שלמות!
EmBibliophile


ג'ואי לינץ' נמצא בצומת דרכים.
רגע לפני שהוא הופך לאבא, עליו להכריע אחת ולתמיד אם להיכנע לדחפים ולהרגלים שהביאו אותו אל התהום או לראשונה בחייו להישיר מבט אל הטראומות שצבר שלא באשמתו – לפתוח את הלב ואת הנשמה ולצעוד במסלול המפרך אל ההחלמה למען המשפחה שעבורה נלחם כל השנים ולמען המשפחה החדשה שהוא עומד להקים עם איפה.

אִיפה מולוי נקלעת לעין הסערה.
כשסיום התיכון בפתח וחייה המוכרים עומדים להשתנות, הבחורה האמיצה עומדת לגשת לבחינת הבגרות הקשה בחייה. על סף האימהות, וכשברקע מבקשים ממנה אינספור קולות עם כוונות טובות לחשוב על עצמה ועל טובת הילד שברחמה, איפה נאלצת להבין איך משתלב הבחור המעורער והשבור שכבש את ליבה בפרק החדש בסיפור אהבתם. האם היא תעניק לאבי בנה הזדמנות אחרונה לגאולה?

***

לנצח עם 6 הוא הספר השמיני בסדרת הבחורים של טומן והחלק החותם את סיפורם המרגש והמטלטל של ג'ואי ואיפה. בכתיבה חודרת לב ונפש, ובכישרון שסחף מאות אלפי קוראים ברחבי העולם, קלואי וולש מביאה את הגיבורים הבלתי נשכחים שלה אל שביל חדש במסע שכולו כאב, צחוק ואושר למימוש אהבתם יוצאת הדופן.


מחיר: 108.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.