ספר לכל - רכש מוסדות

הוק-עד עצם היום הזה 1
מספר קטלוגי: 1391-923301
תאריך יציאה: 9/2022
תרגום
תיאור:

הוּק הוא רומן נקמה מטלטל וסקסי מאת סופרת רבי־המכר של אמזון אמילי מקינטייר, שטוותה ביד אומן עלילה מהפנטת וגיבורים שיעיפו לכם את הראש.

 

"הוּק נכתב בהשראת ספר הילדים הידוע "פיטר פן", אבל אל תתפתו להאמין שזהו סיפור אפוף חדי קרן וצמר גפן מתוק. העלילה פה מסעירה, מלאת טוויסטים, ויש בה הכול: אנטי גיבור חסר מעצורים שנוטף סקס־אפיל ועורמה, גיבורה שלכאורה נראית תמימה, אך שופעת תעוזה וחושניות, ויש גם נקמה ותחכום מעתיקי נשימה, הומור וסיפור אהבה כובש ומחסיר פעימה."

סופרת רבי־המכר ענבל אלמוזנינו

 

 

***

עולמו של הוק מתמוטט עליו כילד לאחר שהוריו נרצחים לנגד עיניו. הוק נותר יתום ונשלח לאמריקה הרחוקה כדי לגור עם דודו היחיד, אלא ששם הוא מגלה שהגיהינום האמיתי נמצא תחת קורת הגג של האדם שאמור להעניק לו ביטחון ואהבה.

הוק נחלץ מהטרור שמטיל עליו דודו, כשרוּ פורס עליו את חסותו ומציל אותו. ואז... עוברות שנים של תכנון עד שמגיע רגע הנקמה באיש שהרס את חייו.

כשלמועדון שבבעלותו נכנסת אישה צעירה שיופייה ותמימותה תופסים את עינו ממבט ראשון, מתעוררת בו סקרנות. אך במבט שני, הוא מגלה את זהותה האמיתית של האישה המסתורית. ונדי היא הבת של האיש שהרס אותו, והוק מחליט לממש את הנקמה המיוחלת שלה חיכה.


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.