ספר לכל - רכש מוסדות

על כנפי החטא א-חטאי אבות
מספר קטלוגי: 1391-923266
תאריך יציאה: 1/2022
תרגום
תיאור:

"אפלולי, סקסי, לוהט וסוחף בטירוף. ספר מושלם, אני מחכה בקוצר רוח לקרוא עוד!"
- שיבון דייוויס – מחברת רבי־המכר של היו־אס־איי טודיי והוול סטריט ג'ורנל

***

"שמישהו יביא לי עכשיו את ההמשך של הדואט וכמה שיותר מהר! מדוקס וייט כבש את ליבי ואת נשמתי – אני כרוכה סביב האצבע הקטנה שלו עד לרגע שבו אזכה לקרוא עליו שוב."
- רומנטיק ראש בלוג

***

מדוקס וייט – המכונה מאד דוג – מתעב כל דבר הקשור בשם ויטיאלו, ובצדק.
כילד הוא היה עד לטבח האכזרי שביצע הקאפו של המאפיה האיטלקית, מסע הרג קטלני שהביא למותו של אביו וכמה מאנשיו.
מדוקס גדל אצל דודו, נשיא מועדון האופנוענים טרטרוס, והוא מיועד לרשת את מקומו. המועדון שלהם קוצר הצלחות בשטח, אבל כדי לנחול ניצחון מוחץ עליהם להשמיד את האימפריה של לוקה ויטיאלו.
והרי אין דרך מוצלחת יותר לעשות זאת מאשר לחטוף את הנסיכה המפונקת לבית ויטיאלו, לחרב את נפשה, ולגרום לאביה ליפול על ברכיו ולהתחנן לרחמים.

מרצ'לה ויטיאלו – הידועה גם בתור הנסיכה המפונקת של ניו־יורק – גדלה בכלוב של זהב. כשאבא שלך הוא האיש שכל העיר רועדת מפניו, אנשים מתייחסים אלייך ביראת כבוד.
מרצ'לה מיועדת להינשא לאחד מבני הבכירים בפמיליה, אבל נמאס לה שכולם שמתייחסים אליה כאל בובת חרסינה שאסור להתקרב אליה. היא ממורמרת ומלאת כעס על החיים שכפתה עליה משפחתה, עד לרגע שבו כל מה שהיה מובן מאליו בעיניה נגזל ממנה באחת.
במקום שבו היא נמצאת עכשיו, שמה אינו נאמר בכבוד אלא מביא לה כאב והשפלה קשה.
כשאת גדלה במגדל השן, הנפילה עמוקה וכואבת פי כמה.
חטאי אבות נוהגים לחזור ולהתנקם בדורות הבאים... ובני השושלת עלולים לשלם עליהם את המחיר בדם, סבל ודמעות. 

***

על כנפי החטא – כרך א', מגולל את סיפורם של מדוקס וייט ומרצ'לה ויטיאלו. מה שמתחיל כסיפור פוצע על אובדן ונקמה, מתפתח לרגש שאף אחד מהגיבורים לא צפה.
מה יגבר לבסוף? השנאה או האהבה?
קורה ריילי זכתה בפרסים רבים על עבודתה וספריה התברגו לרשימות רבי־המכר המובילות של אמזון ושל היו־אס־איי טודיי. עד כה תורגמו לעברית סדרות המאפיה המצליחות: נולדו לדם וקאמורה קרטל, וכן הספרים: לוקה ויטיאלו, פיתוי מתוק, כמיהה שברירית ושלמה בין הסדקים.


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.