ספר לכל - רכש מוסדות

אריק 2
מספר קטלוגי: 1391-923264
תאריך יציאה: 3/2022
תרגום
תיאור:

רומן סקסי ומהפנט! התאהבתי בדמויות מהעמוד הראשון ואריק יגרום לכם להתעלף. אני מחכה בקוצר רוח לספרים הבאים בסדרת אריזונה ונג’נס – כוכבי ההוקי של סוייר בנט הם האובססיה החדשה שלי. דבני פרי, מחברת רבי־המכר של היו־אס־איי טודיי 

קבוצת אריזונה ונג’נס מפתחת מוניטין על הקרח בתור אחת הקבוצות המובילות, אלא שהמוניטין של אחד השחקנים מחוץ לזירה עלול למנוע ממנו להבקיע ברגע האמת... אני נהנה בטירוף בזירת הקרח ומחוצה לה בחברת השחקנים של אריזונה ונג’נס. אנחנו אולי קבוצה חדשה בליגה הבכירה, אבל אחרי שגרפנו כמה ניצחונות מוחצים, כולם יודעים שצריך להיזהר מאריק דאלבק – ממני. יש רק אדם אחד שלא חושב שאני משהו מיוחד. קוראים לה בלו גרדנר והיא דיילת במטוס הפרטי של הקבוצה. הייתי שמח להרקיע איתה שחקים, הבעיה היא שחוץ מלהגיש לי קפה פושר היא לא שמה עליי קצוץ. חבריי לקבוצה נקרעים מצחוק מהיחס שלה כלפיי, כי אחרי הכול, אנחנו רגילים לעובדה שנשים עומדות בתור כדי להיות איתנו. כשנתקלתי בבלו על הקרקע, הופתעתי לגלות שבזמנה הפנוי היא מטפלת במסירות באחיה הנכה, בילי. מתברר שבבחורה הזו יש הרבה יותר רבדים משהעליתי בדעתי קודם. שכבות שאני רוצה לקלף ולראות מעבר. התחושה הזו זרה לי. אבל לפני הכול אני חייב למצוא דרך להמס את המבט המקפיא שלה. בכל פעם שהיא רואה אותי, אני מרגיש את הסלידה. ועד כמה שאני מנסה להעמיד פנים שלא מפריע לי היחס המנוכר שלה, אני לא מסוגל להתעלם מהעובדה שאני נמשך אליה בטירוף.

אריק הוא הספר השני בסדרת שחקני ההוקי הלוהטים אריזונה ונג’נס. זהו רומן משונאים לאוהבים, סקסי, חצוף ומרגש, שבו הגיבורים אריק ובלו מוצאים זה את זה. קדם לו הספר בישופ, שהפך במהרה לרב־מכר מסחרר וקצר ביקורות נלהבות.


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.