ספר לכל - רכש מוסדות

אהבה טרופה
מספר קטלוגי: 1391-923229
תאריך יציאה: 3/2021
תרגום
תיאור:

דייזי לואיס עוברת תקופה קשה.
למזלה, החתונה של אחותה בניו זילנד הולכת וקרבה. שבוע של חול, ים ושמש בדרום האוקיינוס השקט שתזכה להם בתור השושבינה הראשית, הוא בדיוק מה שדייזי צריכה על מנת להשאיר מאחור את הבלגן בחייה.
כלומר, עד שהיא פוגשת בשושבין הראשי.
אם תיקחו את התיאור גבוה, כהה ועוצר נשימה, תוסיפו קצת חספוס, קורט נרגנות וכמות רצינית של סקס־אפיל, תקבלו את טאי וייקפילד. אלא שלרוע המזל הוא גם טיפוס רגזן, מצ'ואיסט, ונראה שכל מה שדייזי עושה ואומרת עולה לו על העצבים.
כאילו לא די בכך שדייזי נאלצת לעבור את החתונה לצידו של טאי, מזלה הרע מכה שנית כשהיא מוצאת את עצמה תקועה על ספינה קטנה עם טאי ועם הנשואים הטריים בדרכם לירח דבש.
המזל הרע מכה שלישית והספינה טובעת לחופי אי בודד ליד פיג'י. בסדר, הם לא לגמרי לבד. יש שם גם מדען מוזר שנמצא בבידוד על האי יותר מדי זמן, מבנים נטושים שישמשו להם כמחסה, מאגרי מים ומזון משומר, וחלילה שלא נשכח – תיש פראי ומטורף בשם וילסון.
ממש כמו בסדרה "אבודים", רק בלי מפלצת העשן.
טאי ודייזי מבינים שאין דרך שבה יוכלו לצלוח את האסון הזה מלבד להפסיק לריב ולהתחיל לשלב כוחות. בתוך זמן קצר, דייזי מגלה שהדבר היחיד שגרוע יותר מלהיות תקועה על אי בודד, הוא להיות תקועה על אי בודד עם גבר שהיא שונאת לאהוב ואוהבת לשנוא.
גבר שבאותה נשימה יכול להלהיט את גופה ולגרום לה לצאת מדעתה.


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.