ספר לכל - רכש מוסדות

שקשוק המפתחות
מספר קטלוגי: 1368-766403
תאריך יציאה: 11/2014
תיאור:
*** הספר בהדפסה ***


מבטם של האנשים שהתברר להם שאני הולך לבית הכלא. הפתעה, תדהמה, חמלה. 'כמה אומץ יש לך ללכת לשם!'. לא ידעתי מה להשיב. המבט סימן אותי כעוף מוזר, וכמעט, כן, כמעט, כחייזר. הייתי האיש שמדי שבוע נסע לעולם אחר. חשבתי אז על המבט שננעץ באדם שאומר: "אני יוצא מבית הכלא". אם אני כבר נחשבתי לחייזר, מה הם חשבו עליו?"

שבוע אחר שבוע, במשך שתים-עשרה שנים, הגיע פיליפ קלודל ללמד אסירים בבית כלא. חודשים ספורים לאחר שסיים את עבודתו הבין קלודל שהמקום עדיין חי בתוכו ומשפיע על חייו. מתוך חוויה זו נולדו פסקאות קצרות המבטאות את השבר שהכלא יוצר בחייו של אדם. ‎



פיליפ קלודל הוא סופר ובמאי קולנוע צרפתי מוערך ועטור פרסים. ספריו תורגמו ליותר משלושים שפות וזכו בין השאר בפרס Goncourt des Lyceens ובפרס עיתון האינדיפנדנט לספר המתורגם הטוב ביותר. שקשוק המפתחות הוא ספרו הרביעי הרואה אור בעברית. קדמו לו הנפשות האפורות (2005) בהוצאת כתר ובתרגומו של ניר רצ'קובסקי, הדוח של ברודק (2009) ו-הנכדה של מר לין (2012) בהוצאת מודן ובתרגומו של שי סנדיק. הוא כתב וביים את הסרטים לאהוב אותך מאז עם קריסטין סקוט תומאס ולפני החורף עם דניאל אוטיי. קלודל מתגורר בצפון מזרח צרפת ומלמד באוניברסיטת ננסי.


*** הספר בהדפסה ***

מחיר: 78.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.