ספר לכל - רכש מוסדות

ירח בשולי נהר-השוליים 2
הוצאה: אהבות
מספר קטלוגי: 1341-928435
תאריך יציאה: 9/2022
תרגום
תיאור:

השוליים הם המקום שבין העולמות, הגבול שבין העולם השבור, שם אנשים עורכים קניות בוולמארט וקסם קיים רק במעשיות - לבין העולם המוזר, שם שולטת אצולת כחולי-דם, משני-צורה משוטטים בממלכה ועוצמת הקסם שלך יכולה לשנות את גורלך.

סריס מאר והשבט הפרוע של משפחתה עניים בכסף אך עשירים באדמות. בבעלותם שטח גדול במדמנה, אדמות הביצה של השוליים שנמצאות בין מדינת לואיזיאנה לבין העולם המוזר. כשהוריה של סריס נעלמים, היריבים הוותיקים של משפחתה נמצאים בראש רשימת החשודים.

אבל האמת מורכבת יותר מהנראה לעין. שתי אומות של העולם המוזר מנהלות מלחמה קרה של ריגול והטעיות, והעימות ביניהן עומד לגלוש אל השוליים - ואל חייהם של סריס ושל ויליאם, חייל משנה-צורה אשר השאיר מאחור את הפוליטיקה של העולם המוזר ונאלץ לחזור לשירות כדי לאתר את רב המרגלים של אומה יריבה. כשמשימותיהם של ויליאם וסריס מפגישות ביניהם, ניצוצות עפים - אבל יהיה עליהם לשתף פעולה כדי להצליח... וכדי לשרוד.

ירח בשולי הנהר הוא הספר השני בסדרת השוליים. אילונה אנדרוז הוא שם העט של אילונה ואנדרו גורדון, זוג נשוי שכותב ספרות רומנטית פנטסטית שמופיעה תדיר ברשימות רבי המכר ואהובה על ידי מיליוני קוראות וקוראים בעולם.


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.