ספר לכל - רכש מוסדות

קצה הסוף
הוצאה: אהבות
מספר קטלוגי: 1341-764856
תאריך יציאה: 6/2018
מספר עמודים: 409
תיאור:

לפעמים החיים מכריחים אותך לשנות מסלול...
קמרין בנט תמיד חשבה מחוץ לקופסה. עוד לפני שמלאו לה עשרים שנה, היא ידעה שהיא רוצה משהו אחר מהחיים. היא ידעה שהיא לא רוצה להזדקן כשמאחוריה סיפור חיים מקובל ומשעמם. היא היתה בטוחה שהיא בכיוון הנכון; עד שהכל התמוטט.
נחושה בדעתה להמשיך הלאה, קמרין מתכננת לעבור לגור עם החברה הכי טובה שלה ולהתחיל בעבודה חדשה. אבל אחרי לילה לא צפוי באחד המועדונים הכי חמים של צפון קרוליינה, היא מחליטה לעזוב, פשוט לנסוע ולעזוב הכל, את כל מה שהכירה אי פעם, מאחור.
קמרין עולה על אוטובוס כשעל כתפה תיק קטן ובו מספר פריטים בסיסיים, טלפון סלולרי וארנק, ויוצאת למסע אל הלא-נודע. היא פוגשת בחור בשם אנדרו פריש, שבדיוק כמוה מסתיר כמה סודות כואבים משלו. אבל קמרין נשבעה שלעולם לא תוריד מעליה שוב את ההגנות שבנתה, ונשבעה שלעולם היא לא תתאהב.
במהלך מסעם קמרין מוצאת את עצמה עושה דברים עם אנדרו, שמעולם לא חשבה שתעשה. הוא מראה לה בדיוק איך החיים מחוץ לקופסה ניראים ואיך היא יכולה לאפשר לתשוקה העמוקה ביותר שלה להתממש. במסעם המשותף, אנדרו הופך למרכז חייה החדשים, המרגשים והאמיצים, והיא מוצאת בעצמה אהבה, תשוקה ורגשות שמעולם לא דמיינה שקיימים.
האם סודו האפל של אנדרו יקרב ביניהם ויקשור אותם יחד, או שמא יקרע את שניהם לגזרים?


מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.