ספר לכל - רכש מוסדות

וולבנגר
הוצאה: אהבות
מספר קטלוגי: 1341-764841
תאריך יציאה: 8/2017
תיאור:
לקרוליין ריינולדס יש דירה חדשה ומושלמת בסן פרנסיסקו ומיקסר של קיטשן אייד. אין לה או' (כן, כן, מה שחשבתם, או' הוא קיצור לאורגזמה). יש לה קריירה מצליחה כמעצבת פנים, משרד שמשקיף למפרץ, מתכון פצצה ללחם זוקיני. ואין לה או'. יש לה את קלייב (החתול הכי מהמם בעולם), חברים מדהימים, יופי של מרפסת... ואין לה או'.
וכאילו לא מספיק העדר האו', מאז שעברה לדירה החדשה, יש לה שכן רועש. וברועש הכוונה אינה למוזיקה, אינה לטלוויזיה הדלוקה בקולי קולות, ואף לא לקול רם ומעצבן. השכן רועש והחברות שלו רועשות, והוא לא מפסיק להרעיש. הדפיקות בקיר בשעות הלילה המאוחרות, הן החזקות ביותר ששמעה קרוליין מימיה. כל אנחה, כל הצלפה, ו- מה זה היה, מיאו? – ולא רק שהיא מאבדת שעות שינה, היא עדיין, ניחשתם נכון- חסרת או'.
נכנס סיימון פרקר. (לא, בחייך, סיימון, בבקשה תיכנס.) כשהדפיקות בקיר מאיימות להפיל אותה פיזית ממיטתה, קרוליין, בבייבי דול ורוד בובתי, רווית תסכול מיני, יוצאת להתעמת עם השכן אותו שמעה רבות, אך מעולם לא ראתה. פגישת חצות הלילה במסדרון, איך אומרים, הסתיימה ברגשות מעורבים. אם אתה לא עומד בחום, אל תדליק את התנור...
עקיצות, רמיזות, היטולים וחתולים מתפתלים, בנוסף לפאי התפוחים הלוהט ביותר שיש, מעורבבים יחד בדירה אחת חמה מול הנוף המרהיב של שמי סן פרנסיסקו, בסיפור החם והמצחיק של זעם במבט ראשון.

אליס קלייטון ידועה בכתיבתה המשלבת סקסיות בהומור שנון. ספריה הסופר מצליחים הם כמו משב רוח רענן של אהבה עם קריצה. מדובר בממתק מפתה שאין שום צורך לעמוד בפניו.
"אסקפיזם טהור... דמויות מצחיקות, דיאלוגים שנונים ומגוון רחב של סצנות סקסיות לוהטות... קוראיי הז'אנר יהנו מאוד." BOOKLIST
"הדופק בקיר הוא קלאסי מקריאה ראשונה, יש בו רגעים רבים בהם צוחקים בקול, ודמויות מרתקות – ממליצה מאוד." סופרת רבי המכר של ה- NY Times ו- USA Today, ג'ניפר פרובסט: עסקת נישואים ומלכודת נישואים.

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.