ספר לכל - רכש מוסדות

שונית האלמוגים של אילת
מספר קטלוגי: 120-912520
תאריך יציאה: 6/2015
תיאור:

שוניות האלמוגים באילת במבט אופטימי", ספרו של ד"ר יעקב דפני, מרצה בקמפוס אוניברסיטת בן-גוריון באילת, יצא לאור לאחרונה הן בעברית והן באנגלית בשם "Eilat's Coral Reefs". ד"ר דפני, מותיקי חוקרי הביולוגיה הימית באילת, רואה היום את מצב שוניות האלמוגים באזור באור יותר אופטימי מבעבר.

על גבי 200 עמודי הספר "שוניות האלמוגים באילת במבט אופטימי", פורש ד"ר דפני את סיפוריהם של כ-500 בעלי חיים וצמחים בהסברים שווים לכל נפש מלווים בתמונות מרהיבות. כל בעלי החיים והצמחים בספר אילתיים, וכולם צולמו במהלך חמש השנים האחרונות על ידי המחבר וצלמי פורום הצוללים של "תפוז". לספר צורף מילון מושגים מתחום הביולוגיה הימית, וכן אינדקסים לשמות המדעיים והעבריים (או האנגליים, במהדורה האנגלית).

ד"ר יעקב דפני, מרצה בקמפוס אילת בקורס "טבע ואדם במפרץ אילת" הוא זואולוג ימי תושב אילת. לצד עשרות מאמרים מדעיים, כתב ד"ר דפני מאמרים פופולאריים רבים בנושאים הקשורים בחי בים סוף.

רבים יזהו את ד"ר דפני בזכות סיפרו המונומנטלי "מפרץ אילת, מים סוף ועד סופו", שיצא לאור לפני שמונה שנים, והוא התיעוד המקיף ביותר בשפה העברית של מפרץ אילת: מהגיאולוגיה והמורפולוגיה של המפרץ, דרך החי והצומח שבו, ועד להיסטוריה האנושית והשפעות הפיתוח של מפרץ אילת על החי והצומח שבמימיו.


מחיר: 92.00 ₪
אנו מצטערים אך מוצר זה אזל בהוצאה ולא ניתן להזמינו

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.