ספר לכל - רכש מוסדות

החיים בלונה פארק
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-888668
נושאים: ספרי עיון
תאריך יציאה: 6/2014
תיאור:
לאורך ההיסטוריה האנושית נמצאו תמיד יחידי סגולה – קיסרים ומצביאים, פילוסופים ומדענים, אמנים דגולים – שפעלו בעולם כאילו היה מגרש משחקים הפתוח רק לפניהם. לא עוד. המאה ה-21 הפקיעה את מונופול השגשוג והמימוש העצמי מידיהם של ענקים, והיום כולנו מוזמנים. החיים הם לונה פארק וגם לנו, "אנשים מן השורה", שמור כרטיס כניסה.

החיים בלונה פארק הוא כרטיס הכניסה הזה. במבט מקיף, המאגד שדות ידע שונים, חומק אייל דורון מקלישאות האושר המהיר ומציע מִתווה של ממש לחיים מלאים ומשמעותיים. מה אפשר ללמוד מהילרי קלינטון וממייסדי "גוגל", ולהבדיל - מליידי גאגא וממאמן הכדורגל ז'וזה מוריניו? איך יכולים הורים לגדל ילדים בלי לנבול בעצמם? מהי הדרך לשלב אהבה ותשוקה בכל מה שאנו עוסקים בו? איך מפתחים יצירתיות? בדיון מרתק ונגיש, הנשען על הוגים וחוקרים שהאמינו אמונה עזה באדם היחיד ובפוטנציאל שלו, מוליך דורון מהלך מלהיב שמתחיל בקריאה המהדהדת "כל אחד יכול" ומסתיים בגרסתה הראויה לימינו אנו: "כל אחד חייב".

ד"ר אייל דורון, יוצר סדרות הטלוויזיה "איך להיות מאושר בשישה שיעורים?", וסדרות ההמשך על הצלחה ועל משפחה מאושרת בשישה שיעורים ("קשת", ערוץ 2). חוקר ומרצה מבוקש. במסגרת מחקרו בפוסט-דוקטורט, פיתח מודלים חדשניים לפיתוח יצירתיות ולהגברת מסוגלות וערך עצמי בקרב ילדים. כיום עובד עם עובדים ומנהלים בכירים על פיתוח חשיבה יצירתית ואושר ארגוני.

מחיר: 96.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.