ספר לכל - רכש מוסדות

השיטה הסודית
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-540249
נושאים: ספרי עיון
תאריך יציאה: 1/2012
מספר עמודים: 222
תיאור:
יום אחד, בדרך לירושלים, התבוננתי במראה. לא היה ספק: חייבים לפעול. זה הרגע. חובה להפסיק לאכול זבל, לשמור על בריאות, אבל לא לאבד שמחה ומשמעות. והעיקר, איך מתחילים? איך עושים את השינוי?
רחל טלשיר, סופרת ועיתונאית, החליטה לצאת למסע ארוך של עשר שנות תחקיר מאומץ בשדה התזונה העכשווי אחרי שחלתה בסרטן. התוצאה, מנוערת מדעות קדומות, לפניכם. בספרה השיטה הסודית היא סוקרת את ארבע השיטות המרכזיות במהפכת התזונה במערב ומציעה לכל אחד ואחת את השיטה שתתאים לו.
השיטה הסודית מציע את 100 הכללים הטובים ביותר ואת חמש השיטות המתאימות ביותר לחיים בריאים. אל תשכחו, אחד הכללים הראשונים הוא: "כל ההתחלות קשות. גם זאת. לכן לא קורה כלום אם מדי פעם מזייפים קצת. לא נורא, לוקח זמן."
בכתיבה בהירה, מדויקת, מעשית, משעשעת ונטולת חשיבות עצמית, היא מארגנת את המידע, מחלקת ירקות ופירות לפי צבעים, מרעננת את הגישה למשמעת מים, מפתיעה ביחסה למתוקים, ומציעה סדר יום חדש במנהגי התזונה.
רחל טלשיר היא בעלת הטור הפופולרי בענייני תזונה המתפרסם ב"הארץ" - "לאכול או לא לאכול". ספריה שראו אור: הרומנים "האהבה משחררת", "פגישה בקצה הערב", "מושלם", אסופת הסיפורים "הבעל, המאהב, והמלך" וספר העיון "המחלה ההיא".

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.