ספר לכל - רכש מוסדות

אחרון הג&rsquo,נטלמנים ההרפתקנים
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-539685
תאריך יציאה: 2/2008
מספר עמודים: 381
תיאור:
אדוארד בוקלר מוריס היה רק בן 17 כשיצא להרפתקה הגדולה בחייו. הוא בילה את תשע השנים הבאות בצפון קנדה, כמעט מנותק מהעולם, מוקף דובי קוטב, אריות ים ואסקימואים אינואיטים. אחרון הג'נטלמנים ההרפתקנים הוא תיעוד התבגרותו בקצה העולם, במקום שבו הטמפרטורות צונחות עד ל-40 מעלות מתחת לאפס, אוניית האספקה מגיעה רק פעם בשנה והקשר היחיד עם העולם החיצון מתקיים באמצעות שידורי רדיו נדירים ומשובשים.

שלא כמו רבים אחרים שיצאו אל הקוטב, מוריס לא ראה בחוג הארקטי אויב שיש להכניע ולכבוש. הוא למד את שפת האינואיטים, ולמד גם לבנות איגלו ולנהוג במזחלת שלג, ואפילו כיצד להערים על דובי קוטב. את ההרפתקאות המסעירות האלה בקצה העולם ואת הקשרים האנושיים יוצאי הדופן שקשר עם שכניו הוא מתעד בעדינות ובצניעות ומתוך אהבה לבית יוצא הדופן שבנה בצפון הקפוא.

אדוארד בוקלר מוריס נולד וגדל באנגליה. הוא שהה בקוטב הצפוני משנת 1930 ועד 1939. בשובו שירת בחיל הים הבריטי, ואחר כך חזר לאנגליה והעביר את שארית ימיו כמוכר ספרים. היומן הקסום שלו מתעד חיים בעולם שכבר אינו קיים. אחרון הג'נטלמנים ההרפתקנים הוא ספרו היחיד. הוא ראה אור לראשונה רק בשנת 2003, זמן קצר אחרי שמוריס הלך לעולמו והוא בן 90.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.