ספר לכל - רכש מוסדות

מרן עובדיה יוסף ביוגרפיה
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-539292
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:
מיהו הרב עובדיה יוסף האמיתי? רב נערץ שמאות אלפי יהודים ברחבי העולם מנהלים את אורחות חייהם לפי פסיקותיו, או מנהיג תנועה פוליטית צר- אופקים שכדרשותיו משתלח בחריפות ובלשון נוטה כפוליטיקאים, שופטים ואישי רוח חילונים?

מרן - עובדיה יוסף, הביוגרפיה הוא הביוגרפיה המקיפה הראשונה שנכתבה על המנהיג הרוחני הבולט ביותר בישראל זה למעלה משלושים שנה.
באמצעות עדויות, מסמכים ויומנים אישיים המתפרסמים בספר לראשונה, מתגלות עובדות חדשות המשרטטות את דמותו המורכבת של אדם שכבר בגיל 7 ן הוציא לאור בעצמו את ספרו הראשון; אדם שנסע לכהן כדיין במצרים ערב מלחמת העצמאות, הודח כעכור שנתיים ועד היום מתקשה לסלוח; אדם שלא חשש לחלוק על גדולי הדור, גם כששרפו את ספריו ואיימו עליו כחרם
ונידוי; אדם שלמען האמת שלו היה מוכן להילחם בכולם: נעדה . הנבלית, בממסד הרבני, בחרדים האשכנזים, כפוליטיקאים חילונים, בשופטי בית המשפט העליון וכסופו של דבר גם כבן טיפוחיו אריה דרעי.
הספר .מתאר לא רק את דמותו הציבורית, אלא גם את תולדות חייו של הרב עובדיה, וכן מייחד מקום מרכזי למפעלו ההלכתי ולפסיקותיו החשוכות כתחומי חיי החכרה והיחיד כישראל, המעידות על מחשבה עצמאית וניסיונות להקל כמסגרת ההלכה.

~ כיצד הפך דווקא הילד העני שרוב אחיו נעשו חילונים לגדול הדור האולטימטיבי של הציבור הספרדי?
~ האם חזונו משתלב כחיי מדינת ישראל, או שמא הוא עומד הסתירה לאידיאולוגיה הציונית?
~ האם הקמת ש"ס פגעה בדמותו כמנהיג רוחני?
~ איזו מורשת ישאיר אחריו?

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.