ספר לכל - רכש מוסדות

כשנערות מרגישות שמנות
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-538906
נושאים: כללי, בריאות
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

258 עמודים

המטפלת סנדרה סוזן פרידמן מספקת להורים, למורים ולמדריכים אחרים דרכים מעשיות לעזור לנערות לנווט את דרכן בין קשיי ההתבגרות, לפתח דימוי גוף חיובי ולהישאר נאמנות לעצמן. מדריך ידידותי זה מפזר את ערפל המסתורין האופף נושאים הקשורים לנערות, כגון: הבשלה מינית, ומיניות * דימוי גוף * יחס למזון ולמשקל * מערכות יחסים עם הורים ועם חברים וחברות.

סנדרה סוזן פרידמן מציגה תובנות ועצות פשוטות ומובנות באשר לדרכים שבהן ניתן לעזור לנערות צעירות להגדיר את עצמן באופן חיובי ולהתפתח בדרכים המגשמיות את החלומות שלהן ולא של אחרים.

כשנערות מרגישות שמנות מקבץ יחד מגוון מדהים של דברים שלמדה פרידמן במאמציה המוצלחים למנוע הפרעות אכילה ולטפל בנערות הסובלוות מהן. באופן בהיר ומשכנע מראה פרידמן כיצד כל אחד – נערות, הורים, בתי-ספר אמצעי תקשורת, קרובים וחברים – יכול להתייצב מול הדברים המזיקים לבנותינו ולהתנגד להם. זוהי הסתכלות מבוססת ומציאותית על גיל ההתבגרות של נערות, וספר בעל ערך רב מאוד.

בסגנון קריא מציעה פרידמן להורים, למחנכים ולאנשי מקצוע אחרים אישור כניסה לבלבול השורר בעולם ההתבגרות הנשי והדרכה בחציית השטח הקשה המשתרע בין ההבשלה המינית לבין נשיות בוגרת.

כשנערות מרגישות שמנות מציג אופני פעולה ברורים ומוכחים לטיפול בעימותים, לפיתוח מודעות לכך שאמירה כגון ``היא מודאגת באשר למשקלה`` עלולה להוביל לבעיות חמורות יותר, לשמירה על קשר כאשר נערות ``מתנתקות`` ולהתמודדות עם ה``ירידות העצמיות`` – המונח של פרידמן עבור הגינוי העצמי והרגשות השליליים. כשנערות מרגישות שמנות יעזור להורים ולמדריכים להנחות נערות אל עבר נשיות בטוחה בעצמה ובריאה.

מחיר: 78.00 ₪
אנו מצטערים אך מוצר זה אזל בהוצאה ולא ניתן להזמינו

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.