ספר לכל - רכש מוסדות

כמו אהובה רחוקה - 57 אתרי הקסם שלי
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-538793
נושאים: טיול בארץ
תאריך יציאה: 6/2009
תיאור:
``מסיבה שאיני יכול לשחזר, מצאתי עצמי יושב אל שולחן הכתיבה שלי וכותב ספר שעשרות פרקיו הקצרים הם כמעט הסיכום המאוד אישי שלי.
בנבחרת חלומותי, אילו שוב אני עלם צעיר, המדלג בין סלעי הגליל ומזיע את נשמתו על מצוקי מדבר יהודה, נשרט בלי תחושה, ממש כמו חזיר בו בחורשי הכרמל, ומתעופף בראוותנות חסרת אחריות אל בריכות הקניונים בגולן לאן הייתי לוקח את אהובתי.

אני יודע שהשארתי מחוץ למסדר הזיהוי האישי הזה הרבה מקומות מופלאים. אין לי ספק, שמעיינות קסומים וחבויים פרחו ממחשבתי, כמו נוצות קטנות של ציפור, שנמלטת בבהלה מציפורניו של חתול.
ללא כל בושה הפליתי בין מקום למקום: מן האלפים בחרתי כמה עשרות, וכתבתי מכתבי אהבה למקומות ``שלי``. המבחר הזה הוא עדות לכך, שגם אם אחיה חמישה דורות, לא אספיק באמת להגיד כל מה שרציתי. ומה שבאמת רציתי הוא כיף גדול ואינסופי, לצאת לדרך ולהגיע למקום, שאתה יכול להתייחס אליו כאל משהו שאתה חולק רק עם – הורח, אוושת העלים, עמודי האבק, כתמי האור שמנמרים את הקרקע, החלזונות השותקים, נביחות רחוקות של צבוע וצווחת החתול של חיוויאי עצבני. משהו שמדבר אליך ומוטבע בך והופך לאותו חומר, שממנו אפשר, אחר כך, לכתוב מכתבי אהבה – אפילו למעיין מרופש או לגבעה קירחת.``

ספי בן יוסף

ספי בן יוסף הוא איש ידיעת הארץ, מדריך טיולים ותיק בארץ ובחו``ל עורך וסופר. מזה כעשרים שנה מגיש פינה של המלצות לטיולים בגל``ץ ובעל טור שבועי ב``ידיעות אחרונות``. עורך ``מדריך ישראל החדש`` יותר מעשר שנים היה העורך של כתב העת ``טבע וארץ``, בטאון החברה להגנת הטבע. מספריו:``ארץ ארבע הרוחות``, ``מהכי קדוש להכי נמוך וגם הכי מלוח``, ``גן הדרקון``, ``גן הצבעים``, ``שביל העז המטורפת``.

מחיר: 69.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.