ספר לכל - רכש מוסדות

חיים, אהבה ובריאות
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-538306
נושאים: בריאות
תאריך יציאה: 2/2008
תיאור:

ספר חדש מאת ברני סיגל - חיים, אהבה ובריאות - מבהיר כי כל אדם, ועל אחת כמה וכמה מי שחלה במחלה אנושה, צריך להתחיל לחיות, להוליד את עצמו מחדש. תהליך ההבראה הנפשי והרוחני הזה יביא בעקבותיו גם ריפוי פיסי, כתוצר של הלידה מחדש.
החיים היו פשוטים הרבה יותר אילו נולדנו עם ספר הנחיות שהיה מורה לנו כיצד חיים. אך במציאות אין ספר כזה. ובעצם על כל אחד מאתנו לכתוב אותו בעצמו ולמצוא את דרכו שלו בחיים. באמצעות חיים, אהבה ובריאות מסייע לנו ברני סיגל במשימה הקשה הזו ומכריח אותנו לחשוב כיצד ממצים את המרב בחיינו. הדבר נחוץ לכל אחד מאתנו, וחיוני שבעתיים למי שחולים במחלה קשה.
סיגל, המסתמך על ניסיונו העצום, משיב על שאלות שקוראיו והפציינטים שלו נוהגים לשאול: כיצד מתמודדים עם הפחד ממחלה חוזרת ונשנית, עם הצורך לבקש עזרה, עם כעס ועם כאב? כיצד נפתחים? כיצד מתמודדים עם דימוי עצמי הרסני? כיצד מבינים את התרומה שבתקווה ושבאהבה שאינה תלויה בדבר? בקיצור, הוא מלמד אותנו כיצד חיים.
אמנם הספר מיועד בראש ובראשונה לחולים ולבני משפחותיהם, אך איננו צריכים להיות חולים כדי ללמוד להעריך אותנו. החיים קשים דיים, וכולנו יכולים להיעזר בספר.
בספרו הראשון של ברני סיגל - אהבה, רפואה ונסים - שהיה לאחד מגדולי רבי המכר של השנים האחרונות, הוא מתאר כיצד חולים עשויים להחלים בשיטת הבראה שעיקרה חיזוק כוח הריפוי העצמי, הבנת המכלול של גוף-נפש וניצול המחלה לבחינה עצמית של החיים. ב ספר החדש שלפנינו - חיים, אהבה ובריאות - הוא מפתח את גישתו ומראה לנו כיצד נוכל להביט אל תוכנו, להאזין לעצמנו, לשאוב כוח מפנימיותנו ולהתמודד עם קשיי החיים ועם מחלות בדרך בריאה.

ד``ר ברני ס. סיגל שימש עד לא מכבר מנתח בניו הייבן ומורה באוניברסיטת ייל. ב1978- הקים את אגודת חסי``ד (חולי סרטן יוצאי דופן) - מסגרת ייחודית לטיפול בחולי סרטן, המתבססת על תפיסתו של סיגל ששינוי גישתו של החולה למחלה ולחיים יחיש את תהליך ההבראה העצמית. על בסיס ניסיונו זה כתב את אהבה, רפואה ונסים (ראה אור בעברית בהוצאת כתר). כיום עוסק ברני סיגל בחינוך להומניזציה של הליכי הטיפול הרפואי ומנהל קבוצת לימוד והכשרה בעולם כולו.

מחיר: 78.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.