ספר לכל - רכש מוסדות

מדע 1000 דברים שכל אחד חיב לדעת
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-538192
נושאים: כללי, מדע
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:


...אסטרונומים אוספים עדויות לקיומה של מערכת שמש נוספת... הורמונים מעניקים לנשים יתרון ביולוגי... שגשוג האצות מוסיף לתעלומה של התחממות העולם... המשטרה מזהה אנס לפי הגנים שלו... המחקר מלמד שפעילות וולקנית היתה חיונית להיווצרות חיים...

אין צורך להיות איינשטיין כדי להבין את הדברים האלה. מדע - 1000 דברים שכל אחד חייב לדעת נועד לאפשר לקוראים להבין בקלות את העיקרים הבסיסיים של הטכנולוגיה והמדע החדישים. הספר משיב על שאלות כמו: מנין בא הירח? לתוך מה מתפשט היקום? במה מחקה וירוס מחשב וירוס אמיתי? איך התפתחו הכנפיים? מדוע מוליך על בטמפרטורת החדר הוא פסגת השאיפות של פיסיקאים?
אפשר לפתוח את הספר הזה, השופע עובדות, בכל עמוד שהוא, ולהתחיל לרדת לעומקם של האבולוציה, מדעי הפיסיקה, הביולוגיה הקלאסית והמולקולרית, האסטרונומיה ומדעי כדור הארץ.
כך נגלה מה אומרת לנו הבוהן של הפנדה על אבולוציה; נלמד על הסיבות הגורמות לנו להזדקן; על ``האבולוציה הירוקה``; נברר מדוע האשימו בעבר את הפרחים בהיכחדות הדינוזאורים ויובהרו לנו מושגים חמקמקים כגון רמת הזנה, ברירה טבעית ואוסף מאובנים - כל זאת בשפה פשוטה ומובנת. נוכל גם להשתעשע מדי פעם בחידות (באיזה חומר מצופים מתגי החשמל בביתינו?) או בעובדות מוזרות (כל עצי התפוח הטבורי בעולם מקורם בעץ אחד ויחיד).
ספר עתיד מידע זה הוא קורס מרוכז במדעים, המצריך מאמץ מזערי בלבד. התוצאה: 1000 סיבות לקרוא את הספר הזה.

ג`יימס טרפיל פרסם יותר מעשרה ספרים העוסקים במדע, והוא מתמחה בהבהרת עניינים מדעיים לציבור הרחב. הוא משמש פרופסור לפיסיקה באוניברסיטת ג`ורג` מייסון בארצות הברית, יועץ של נאס``א ועורך משנה של כתב העת של סמית`וניאן.

מחיר: 83.00 ₪
אנו מצטערים אך מוצר זה אזל בהוצאה ולא ניתן להזמינו

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.