ספר לכל - רכש מוסדות

מדריך היונקים בישראל
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-538090
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

מדריך היונקים בישראל מיועד לכל חובבי הטבע ומאפשר זיהוי קל ומיידי של כל היונקים החיים בארץ. ישראל מבורכת בשפע של יונקים (כ100-): טורפים גדולים כמו הנמר, הזאב והצבוע; טורפים קטנים כמו הנמייה, הסמור והגירית; מכפילי פרסה כמו היעל, הראם, האייל והצבי; מפריטי פרסה כמו הפרא; מכרסמים כמו החולדה, הירבוע והדרבן; ושפנאים, ארנבאים ועטלפים למיניהם.
כל מיני היונקים הללו חולקו בספר לפני סדרותיהם. לכל סדרה נקבע צבע המציין אותה, הניתן לזיהוי בקלות בשולי העמוד. על כל יונק ויונק מובא כאן מידע בסיסי כגון גודל המשפחה ותפוצתה, תכונות אופייניות למין, החושים האופיינים לו ואופי התקשורת שהוא מקיים, המזון שהוא אוכל, אופן הרבייה, הארגון החברתי ומפת התפוצה שלו בארץ. הספר מביא גם תיאור של סימני השדה הייחודים שכל בעל חיים משאיר אחיו, המעידים על נוכחותו במקום גם אם הוא אינו נראה לעין: עקבות, גללים, שאריות פרווה ושיער, סימני כרסום וחפירה, צורת השביל ומבנה המחילות, צנפות, סימני ריח, קולות וגולגלות.
כל מין ומין צויר בספר באופן כזה שדמות היונק ואפיוניו הייחודים יבואו לידי ביטוי מלא. ציורי הצבע הללו מקילים מאוד את השימוש בספר ועושים אותו למדריך שדה פשוט ונוח.

ד``ר בני שלמון הוא זואולוג המשמש מנהל מרכז המידע על יונקים בחברה להגנת הטבע.

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.