ספר לכל - רכש מוסדות

מצלמת 35 מ'מ
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-536069
תאריך יציאה: 12/2007
תיאור:
זהו מדריך מעשי ותמציתי לכל המשתמשים במצלמת 35 מ"מ - שהיא, כידוע, סוג המצלמה הנפוץ והרווח ביותר בקרב צלמים - חובבים ומקצוענים כאחד. בספר מובאות הנחיות ועצות כיצד לצלם וכיצד לשפר את מיומנותכם בשימוש במצלמה, עד כדי מיצוי מלא של כל מה שהמצלמה מאפשרת, וזאת תוך גיוון תנאי הצילום וסוגיו ובלא להיות מוגבלים מן הצד הטכני שבתפעול המצלמה.

בספר שמונה פרקים וכל אחד מהם מזוהה בעזרת צבע שונה בשולי הדפים, דבר העושה את השימוש בספר נוח ביותר ומאפשר איתור מיידי של הנושא המבוקש. בין הנושאים המרכזיים שהספר עוסק בהם: איכות האור (והשפעתו על המרקם, הצבע והעומק), מבנה התמונה (מה וכיצד לכלול במסגרת המצולמת), צילום בצבע או בשחור-לבן, בחירת הנושא המצולם ועיצובו (בני משפחה, נופים, חיות, עצמים דוממים, עירום), ציוד הצילום (סוגי מצלמות, סוגי סרטים, ציוד עזר לצילום) ועוד.

בצד החומר המילולי יש בספר איורים ותרשימים רבים על דרכי הביצוע ועל הציוד לסוגיו, וכמובן, שפע של תמונות. מייקל לנגפורד הוא מן המומחים הנודעים לאומנות הצילום ומלאכת הצילום. ספריו נתפרסמו כספרי יסוד ללימוד תורת הצילום. ספרו "המדריך השלם לצילום" במהדורה העברית הוא רב מכר קבוע בישראל זה כמה שנים.

מחיר: 79.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.