ספר לכל - רכש מוסדות

לוקה ואש החיים
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-515441
תאריך יציאה: 9/2011
מספר עמודים: 195
תיאור:
קרקס מפורסם מגיע לעיר, וללוקה מתברר כי בעלי-החיים שבויים בידי מנהל הקרקס האכזרי. לוקה מקלל את האיש הנורא, והקללה מתגשמת - הקרקס נשרף עד היסוד והחיות משתחררות לחופשי. לוקה הוא אחיו הצעיר של הרון, בנו של מספר הסיפורים רשיד כליפא, מ"הרון וים הסיפורים", סִפרו הקודם של סלמאן רושדי. ולוקה הוא עכשיו בגיל בו יצא אחיו הגדול להרפתקה הקסומה של חייו.

לשמחתו, מגלה לוקה כי כלב העונה לשם דב ודב העונה לשם כלב, שהיו שבויים בקרקס, מחליטים לגור בביתו. זמן-מה לאחר-מכן, נחלש רשיד, אב המשפחה, עד שיום אחד הוא שוקע בתרדמת הנובעת מקללה שהטיל מנהל הקרקס כנקמה בלוקה. בלילה יפה להפליא, פוגש לוקה בשומאבא, דמות מסתורית ושקופה הדומה כשתי טיפות מים לאביו. שומאבא ניזון מנפשו של רשיד ומחייב את לוקה לצאת למסע נועז, יחד עם דב וכלב; מסע בעולם קסום ומסוכן, מסע אחרי אש החיים.

כל מי שניסה עד כה להשיג את אש החיים לא חזר. ובנוסף, היא טומנת בחובה מחיר כבד – מוות ודאי של אדם אחר בתמורה להצלת חייו של רשיד. העולם אליו נכנס לוקה נטוע עמוק במסורת הסיפורים שנהג לספר אביו, אך גם מושפע מעולם משחקי המחשב והוא מזמן לו שלל הרפתקאות מסמרות שיער

מחיר: 84.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.