ספר לכל - רכש מוסדות

אקדמיה לנסיכות
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-514829
נושאים: ספרות נוער
תאריך יציאה: 3/2008
מספר עמודים: 264
תיאור:

מירי בת הארבע-עשרה נמוכה וצנומה, ובכפר שבו היא מתגוררת, על צלע הר אסקל, היא היחידה שאינה עובדת במחצבה. אמה מתה כשהייתה בת שבוע ימים בלבד, ואביה מעולם לא הסביר לה מדוע הוא אוסר עליה לעבוד עם כולם. מירי מציגה חזות עליזה ובוטחת, אבל בתוכה היא משתוקקת להרגיש שייכת לקהילת החוצבים ולהוכיח את ערכה לאביה ולחברותיה. יום אחד בא לכפר שליח ומודיע שעל פי הנבואה יישא הנסיך אישה מבנות ההר, וכל הנערות צריכות ללמוד באקדמיה לנסיכות כדי להתכונן לקראת הנשף שבו יבחר את כלתו. אולי באקדמיה תוכל מירי להוכיח את עצמה סוף סוף?

אקדמיה לנסיכות הוא אגדה המתרחשת בממלכה דמיונית, אגדה שיש בה נסיך, נשף ויתומה המחפשת את מקומה בעולם, אבל הוא גם הרבה יותר מזה. שנון הייל יצרה סיפור התבגרות מקסים ועטפה אותו באווירה המיוחדת של ההר: הנוף עוצר הנשימה, אבן הלינדר היפה ובעלת הסגולות המפתיעות שהיא מקור פרנסתם של החוצבים, הפרחים הקטנים שמירי נקראה על שמם, ושירי החוצבים, שהם נדבך חשוב בתקשורת בין חברי הקהילה.

שנון הייל חיברה כמה ספרי נוער מצליחים וספרה הראשון למבוגרים, "אוסטנלנד", הוא רב-מכר של הניו-יורק טיימס. אקדמיה לנסיכות זכה במדליית הכסף של פרס ניוברי לשנת 2006.

מאנגלית: עידית שורר.


מחיר: 79.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.