ספר לכל - רכש מוסדות

המדריך למתמסחרת
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-279533
תאריך יציאה: 12/2019
תרגום
תיאור:

אז נכון, כשקייסי פנדרגסט למדה תואר בספרות, היא הייתה בטוחה שהיא תוכל לשנות את העולם. אבל החיים משכו אותה לכיוון אחר, ועכשיו היא עובדת בחברת פרסום גדולה, בניגוד לחברתה הטובה ביותר סוזן, שמנסה לעסוק בכתיבה. למרות הגישה המזלזלת של סוזן, קייסי דווקא אופטימית – בסופו של דבר, היא עדיין מתעסקת במילים, ולפעמים היא אפילו עושה דברים חיוביים. למשל, כשהיא עוזרת לבוסית הנערצת שלה, סלסט, בקמפיין סודי במיוחד שמחבר בין סופרים לבין חברות שדורשות מיתוג מחדש. ככה, היא משכנעת את עצמה, כולם מרוצים, גם הסופרים וגם החברות. ומה זה יושרה כשיש חשבונות לשלם?
ובהתחלה באמת הכול מושלם. היא מצליחה בתפקיד, טסה ברחבי ארצות הברית על חשבון החברה, ואפילו מציעים לה קידום והעלאה בשכר. היא פוגשת סופרים שתמיד העריצה, ועם אחד מהם היא אפילו מתחילה לנהל מערכת יחסים. אבל עם ההצלחה וההתרחקות מהחברה הכי טובה, היא מתחילה להבין שאולי מה שהיא עושה הוא לא באמת הדבר הנכון, ואולי היא בכלל בצד של הרעים...
כל זה מתגמד כשפגישה טעונה עם מנטור מהעבר שלה מסתבכת והופכת לסרטון ויראלי. בתוך שעות ספורות קייסי הופכת לבדיחה ומאבדת הכול. עכשיו היא צריכה לחשוב שוב מה היא באמת רוצה לעשות עם חייה.


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.