ספר לכל - רכש מוסדות

נקמתן של העוזרות האישיות
מחבר: פרי קמיל
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-278927
תאריך יציאה: 3/2017
תיאור:
טינה פוֹנטָנה, צעירה ניו–יורקית משכילה, לא דמיינה בחלומותיה הפרועים ביותר שתעבור אי–פעם על החוק. אבל אחרי שש שנות עבודה כעוזרת האישית של אחד האנשים העשירים בעולם - שנים שבהן פסגת האתגרים הניצבים בפניה הייתה הזמנת מקומות במסעדות גורמה ומזיגת משקאות מבקבוקים שעולים יותר משכר הדירה שלה - היא מבינה שלא תצליח להחזיר את הלוואת הלימודים שלה בעשורים הקרובים. נו טוב, לפחות קווין, היועץ המשפטי החתיך שעובד איתה, לא מפסיק לעשות לה עיניים.
פִּרצה טכנית בחשבון ההוצאות של הבוס שלה מאפשרת לטינה לחסל את חובה, אך במחיר של שיתוף פעולה מפוקפק עם עוזרת אישית אחרת, דוגמנית לשעבר עם הרבה ביטחון עצמי וללא שום עכבות. כשתוכניתן המסוכנת מתחילה להשתבש, מגלות השתיים שהן מוקפות בעמיתות רבות למקצוע, עם חובות ענקיים ומצפון קטן. וכך, מה שהתחיל כמעידה של רגע הופך להתארגנות נשית חתרנית שתשנה את חייהן של רבות.

נקמתן של העוזרות האישיות מצליח ללכוד בהומור פרוע ובהבחנה חדה כתער את הפרדוקס הקיומי של דור שלם, בעל השכלה גבוהה ושכר נמוך. הספר מעלה שאלות על מעמד, כסף והגשמה אישית, ומציע תשובות רעננות שמאפשרות להעז ולהאמין שאולי, באמת, אופטימיות היא שם המשחק.
זהו רומן הביכורים של קמיל פרי, ספרנית ועורכת, שזכתה גם היא (כמה מפתיע) לעבוד כעוזרת אישית באחד מכתבי–העת המובילים בניו–יורק.


מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.