ספר לכל - רכש מוסדות

חלומות של אחרים
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-278527
תאריך יציאה: 4/2014
תיאור:
היא עדיין רווקה בת 30, כפי שהיתה לפני עשרים שנה בדיוק. היא עדיין גרה בבאר שבע וכותבת במקומון, עונדת עגילי פלסטיק זולים, מדשדשת ברגליה הגדולות מזירת פשע אחת לאחרת, מסתבכת בתעלומות בלשיות שאיש לא הטיל עליה לחקור. מתחת לחזותה הגמלונית והאטומה לכאורה מסתתר מוח חד וחריף, שממשיך להפתיע את עמיתיה ויריביה. ואחרי ששת רבי-המכר שכתבה עליה שולמית לפיד - אין ספק שליזי בדיחי היא האנטי גיבורה הכובשת ביותר בספרות הבלש העברית.

פיתיון, הספר השני בסדרה, הופיע ב-1991 ומתרחש במלחמת המפרץ הראשונה. קצין משטרה וחברתו נרצחים בבאר שבע, וליזי בדיחי יוצאת לסקר את ההלוויה הכפולה בשליחות המקומון "הזמן דרום".
כאשר ליזי בדיחי חוזרת הביתה, אל החדר האטום, היא מוצאת שם לתדהמתה את הקצין המת לכאורה, חי ובועט..פיצוח זהותו של הנרצח האמיתי והמניע לפשע יהפוך את הסקאדים לבעיה הקטנה ביותר שלה.

שולמית לפיד אורגת כאן עלילה מותחת ונפתלת, ושולחת את הגיבורה המיתולוגית שלה בעקבות תווים וציורים יקרי ערך שצצו לפתע למכירה בניו יורק. מצוידת בחושיה החדים צוללת ליזי בדיחי לתוך עולמות זרים לה, סופגת עלבונות מכל עבר - ומובילה אותנו לפתרון המפתיע.

פיתיון יוצא כעת לאור במהדורה מיוחדת, במסגרת הסדרה המחודשת של ליזי בדיחי.

שולמית לפיד, סופרת ומחזאית ילידת תל אביב, היא אחת היוצרות האהובות והפוריות ביותר בישראל. במרכז יצירתה עומדות לא פעם דמויות של נשים חזקות השולטות בגורלן. בין ספריה: הרומנים ההסטוריים המצליחים "גיא אוני", "חוות העלמות", כחרס הנשבר", סיפורים קצרים וספרי ילדים, וכן מחזות כגון "רכוש נטוש", "מפעל חייו" ועוד.

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.