ספר לכל - רכש מוסדות

יתבטל העולם
מחבר: חרש אמיר
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-278060
תאריך יציאה: 4/2013
תיאור:
"חיכיתי לדפיקה על הדלת, לבלונדינית שתיכנס ותגיד במבטא הוליוודי, הו מיסטר בוזגלו, איבדתי פסלון זהב בצורת ציפור, או, אני חושדת שבעלי העשיר והנאה רוצה להרוג אותי, או, זה מַיי בֵּייבּי בּראדֶ'ר, הוא נעלם בקריביים, סע לשם על חשבוני ותחזיר אותו, עדיף חי. וככה החקירה רק תתחיל, משם הכול פתוח. במקום זה נתקעתי עם תיקים של חברת ביטוח העוגן."

פיליפ בוזגלו, צעיר יפואי, ציני ואירוני, חובב סיגריות, מפוטר ממקום עבודתו. כשנדמה לו כי פסה כל תקווה, מגיעה למשרד שלו אישה מסתורית השוכרת את שירותיו - למצוא בחור שאין לגביו כל סימן מזהה מלבד הסיפורים שהוא כותב ומשאיר אחריו כשובל. בחיפושו אחר אותו בחור מסתורי, הוא פוגש באביגיל, סטודנטית יפה דעתנית ומבולבלת שמצטרפת לחקירתו.

המרדף שעורך הבלש מפגיש אותו עם ישראל של מטה. זאת ישראל בוערת, הארץ של מה שנמצא מתחת לרדאר, מחוץ לשיטה ולשיטה עצמה.

יתבטל העולם הוא רומן בלשי פרוע, חכם, מצחיק, ואפילו אפוקליפטי, הנוסע בדרכים הצדדיות של ישראל ומעמת מנכ"לי היי-טק חובקי עולם עם גנבי מתכות אנרכיסטיים, מנהיג כת משיחית וטרמפיסט זרוק שחשב שכבר ראה הכול. בסיפור הבלשי משתלבות מעשיות חסידיות, סיפורים עממיים, מדע בדיוני ורוחניות קוסמית, וגם סיפור אהבה.

אמיר חרש מתגורר בירושלים. בעל תואר שני אותו סיים בהצטיינות בפסיכולוגיה קוגניטיבית ובימים אלו משלים דוקטורט. יתבטל העולם הוא ספרו הראשון. הספר נערך על ידי "קסת".

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.