ספר לכל - רכש מוסדות

מקומון (מחודש)
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-277455
תאריך יציאה: 4/2009
מספר עמודים: 192
תיאור:
היא עדיין רווקה בת 30, כפי שהיתה לפני עשרים שנה בדיוק. היא עדיין גרה בבאר שבע וכותבת במקומון, עונדת עגילי פלסטיק זולים, מדשדשת ברגליה הגדולות מזירת פשע אחת לאחרת, מסתבכת בתעלומות בלשיות שאיש לא הטיל עליה לחקור. מתחת לחזותה הגמלונית והאטומה-לכאורה מסתתר מוח חד וחריף, שממשיך להפתיע את עמיתיה ויריביה. ואחרי ששת רבי-המכר שכתבה עליה שולמית לפיד - אין ספק שליזי בדיחי היא האנטי-גיבורה הכובשת ביותר בספרות הבלש העברית.

מקומון, הספר הראשון בסדרה, ראה אור לראשונה בשנת 1989. העיתונאית ליזי בדיחי יוצאת בשליחות המקומון "הזמן דרום" לביתו של שופט ידוע בבאר שבע, כדי לסקר את המסיבה שהוא עורך - ונקלעת לפרשת רצח סבוכה. שולמית לפיד היטיבה לתאר את עולמה של ליזי, טוותה עלילה מותחת וקצבית והפכה את הגיבורה שלה לדמות מיתולוגית.

מקומון זכה להצלחה מסחררת, נהפך לסרט קולנוע, תורגם לשש שפות וזכה בפרס המותחן הטוב ביותר בגרמניה בשנת 1966. עתה הספר רואה אור במהדורה מיוחדת, במסגרת הסדרה המחודשת של ליזי בדיחי.

שולמית לפיד, סופרת ומחזאית ילידת תל אביב, היא אחת היוצרות האהובות והפוריות ביותר בישראל. במרכז יצירתה עומדות לא פעם דמויות של נשים חזקות השולטות בגורלן. בין ספריה: הרומנים ההיסטוריים המצליחים "גיא אוני", "חוות העלמות", "כחרס הנשבר", סיפורים קצרים וספרי ילדים, וכן מחזות כגון "רכוש נטוש", "מפעל חייו" ועוד.

עוד בסדרת ליזי בדיחי:
"פיתיון" (1991), "התכשיט" (1992), "חול בעיניים" (1997),
"פילגש בגבעה" (2000), "סוף עונת הלימונים" (2007)

מחיר: 84.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.