ספר לכל - רכש מוסדות

האמיתית
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-277335
תאריך יציאה: 7/2009
מספר עמודים: 367
תיאור:

בהעדר תחומי עניין משותפים, אילונקה ופטר - זוג נשוי - מנהלים מערכת יחסים חיוורת ועלובה למדי. כאשר נחשפת אהובתו האמיתית של פטר, הנערה המשרתת יהודית אלדוזו, נופלות המחיצות והאיבה פורצת החוצה. שלוש הדמויות מספרות, כל אחת בתורה, את קורותיה במשולש הרומנטי הבלתי-אפשרי. עירוב זוויות הראייה יוצר תיאור מהפנט של יחסי אהבה ושנאה, שהם חלק מקיום אבסורדי וחסר חמלה.

שאנדור מאראי משרטט ביד בוטחת את הגיחוך שבחיי הבורגנות. האומללות שבבדידות מפנה את מקומה לאומללות שבזוגיות, ואהבה היא רק הכמיהה אל מה שאי אפשר להשיגו. "האמיתית", אם כן, היא השאיפה לקיום טוב יותר.

כתיבתו של מאראי מגיעה לשיא בספר זה. בשפה עשירה וחכמה הוא לועג לבני האדם הכלואים בכבלי מעמדם החברתי. הוא כותב על ההבל שבאהבה ומציע התבוננות מעמיקה בנפש בסגנון הפרוזה של נטליה גינצבורג והדרמה של אדוארד אלבי.

האמיתית מזמן לקוראים היכרות נוספים עם יצירתו של אחד מגדולי הספרות ההונגרית במאה העשרים. זהו ספרו הרביעי של שאנדור מאראי המתורגם לעברית ורואה אור בהוצאת כתר. קדמו לו רבי המכר "הנרות בערו עד כלות" (2002), "גירושין בבודה" (2006) ו"הירושה" (2007), שזכו לאהדת הקהל והביקורת.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.