ספר לכל - רכש מוסדות

ברזל
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-277325
תאריך יציאה: 9/2008
מספר עמודים: 227
תיאור:

שרי, אשתו של עבריין מבוקש, מתלבטת אם להיכנס לתחנת המשטרה ולהסגירו; מירי מכינה את ילדיה לשיחה גורלית שבה יגלה להם בעלה את סודו; שרון חוזרת לבית הוריה, לאחר שנים של ניתוק; ושולי נפרדת מבני משפחתה ומהבית שבו התגוררה כל חייה, רגעים לפני מותה.



מה משותף לכל הדמויות האלה, ולגיבורות הנוספות המספרות את סיפוריהן ברומן ברזל? כולן משתפות את הקוראים ברגעים של פעם בחיים, ברגעי ההכרעה שיעצבו את גורלן ואת עתידן; כולן עושות זאת בכנות שוברת-לב, בלי הסתרות; וכולן פוגשות בדיוק ברגעים המכריעים של החיים את הגיבור המסתורי של הרומן, נטע הרלב. דרך סיפוריהן של הנשים נחשפת ברומן בהדרגה דמותו של נטע ומתגלים סודותיו ותשוקותיו – אדם של חומר ורוח, של מוות וחיים, של הרס ויצירה.



ברזל הוא רומן המצליח לתאר את הרגעים ואת המפגשים הבלתי-צפויים, המשנים את מסלול חיינו.



במבנה ספרותי נועז ומתוחכם מביא ערן בר-גיל את קולותיהן ואת סיפוריהן של נשים בלתי-נשכחות בעיצומו של משבר, ודרכן את דמותו של נטע הרלב ואת סיפורו, סיפור של גאולה הנמצאת ביצירה ובאהבה. זהו רומן הנוגע בידיים חשופות בחומרי-הגלם של הקיום, ומתבונן כיצד הם נהפכים לחיים: איך נהפך גוף לנפש, איך נהפך חומר ליצירת אמנות, איך נהפכות מילים לספר.



ברזל הוא ספרו השמיני של ערן בר-גיל, סופר ומשורר. ספרו "פרסה וכינור" זכה בפרס ברנשטיין לספרות לשנת 2005, וספרו האחרון, "גשר", זכה בפרס אקו"ם לספרות לשנת 2007.


מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.