ספר לכל - רכש מוסדות

בסמטאות
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-276991
תאריך יציאה: 8/2008
מספר עמודים: 232
תיאור:
במשך שנתיים שוטט דודו בוסי בסמטאות תל אביב ופגש בעלי חלומות. במכולת השכונתית, בבר ובחמארה כולם חולמים על פרסום, על פריצה כלכלית, על תהילה ועל אהבה. שוב ושוב מתנפצים החלומות אל מול החיים, ובכל זאת כולם ממשיכים לחלום.

בין מפגשים אקראיים לאהבות מזדמנות הופך המספר לגיבור של סיפוריו. בסמטאות הוא דיוקן של איש צעיר החי על הקצה. זהו דיוקנו של בוסי מילדותו בשכונת התקווה ועד לבגרותו, כאדם הטובל בתוך החיים ובו בזמן מתבונן בהם מהצד. אנטי גיבור הממהר להתאהב ולעזוב, השוקע בשתייה ומתקשה לעצור, אדם סוער ומלא תשוקות שגם ברגעים הקסומים ביותר נאבק עם חרדותיו.

דודו בוסי מצטייר כאן כמאהב של העיר העברית הראשונה. בלשון ציורית ובהומור הוא מציע מבט חודר וביקורתי על העיר וטיפוסיה. בוסי הוא מספר טבעי של ההווה, ברוח מסורת המספרים הייחודית של אברהם סורמלו ויוסי בנאי, ואוהביו הרבים יגלו כאן צד נוסף, מרתק, של כתיבתו הסוחפת.

בסמטאות, מבוסס על הטור השבועי המצליחמ של בוסי שהתפרסם בעיתון "העיר" וקנה לו קהל נאמן של קוראים. זהו ספרו הרביעי של בוסי, חתן פרס ראש הממשלה לשנת 2005. קדמו לו רבי-המכר עטורי השבחים "הירח ירוק בוואדי", שזכה בפרס לסיפורת חדשה לשנת 2000, "פרא אציל", שהיה מועמד לפרס ספיר לשנת 2004, ו"אמא מתגעגעת למילים".

מחיר: 86.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.