ספר לכל - רכש מוסדות

בעיני לוצ'יה
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-276972
תאריך יציאה: 8/2008
מספר עמודים: 263
תיאור:
אישה מסתורית ומושכת סובבת באמסטרדם בשלהי המאה ה-18 ופניה מכוסות רעלה. איש אינו יודע את סודה. אביר צרפתי רב מעללים הנקלע לעיר כובש את לבה, מעיר זיכרונות ילדות רחוקים ומחזיר אותה במחשבותיה אל מולדתה, איטליה, ואל פרח כמורה צעיר ושמו גַ´קוֹמוֹ שהופיע בבית האצילים שבו עבדה.
זמן לא רב אחרי שאהובה הצעיר הרטיט את לבה ואת גופה, פוקדת פורענות את לוצ´יה והיא נאלצת לעזוב את מולדתה ולהכזיב את אהובה. מסע נדודים מוביל אותה לאמסטרדם, שם היא בודה לעצמה זהות חדשה ומסתירה את פניה ברעלה. במהרה היא מגלה שלהסוואה יש השפעה בלתי צפויה על גברים. הם אוהבים לנחש. שמועות על האישה המסתורית מתחילות להתפשט ומדי ערב נוהרים לביתה מחזרים בני המעמד הגבוה. כל מחזר חדש מנסה לזכות בהצצה מאחורי הרעלה, וככל שהיא מתמידה בסירובה כך הולך סודה ונעשה מגרה יותר.
לוצ´יה מנהלת פרשיות אהבה, רוכשת עמדה ועצמאות כלכלית, אך כל העת שורה עליה עצב עמוק, שכן לבה יוצא אל אהוב לבה האחד והיחיד - ג´קומו קזנובה.
סיפור חייה של לוצ´יה, בתו של שרת איטלקי שנעשתה זונה מיומנת ומחושבת, הוא רומן היסטורי ארוטי, שובה לב ומרתק המאיר באור חדש את חייו של קזנובה, המאהב האגדי של כל הזמנים.

ארתור ז´אפן נולד בהולנד בשנת 1956. ספריו נכללים ברשימת רבי המכר בארצו ותורגמו לשפות רבות. ספרו "עור שחור, לב לבן" תורגם לעברית ויצא לאור בהוצאת כתר.


"גם אם תגייסו את כל הספקנות שבעולם מול הספר הזה, הוא עדיין יצליח לפתות אתכם." (וושינגטון פוסט)

מחיר: 86.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.