ספר לכל - רכש מוסדות

עשבי פרא
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-276856
תאריך יציאה: 9/2006
מספר עמודים: 362
תיאור:
דמויותיהם של ילד, גבר ואישה צעירה מופיעות בכל אחד משלושת החלקים של ספרו החדש של מייקל קנינגהם, מחבר "השעות". עלילת "במכונה", המתרחשת בשיאה של המהפכה התעשייתית, מספרת את סיפורו של לוק בן ה-12 המתאהב בארוסתו של אחיו המת, ומשוכנע שרוח הרפאים של אחיו, סיימון, חיה בתוך המכונה הגדולה שגרמה למותו. במותחן "מסע הצלב של הילדים"מתרחקת קאט, פסיכולוגית משטרתית שחורה, ממאהבה העשיר והלבן סיימון לטובת לוק, ילד מעוות ומשונה, פעיל ברשת בינלאומית של טרוריסטים. ב"כמו היופי" יוצאים סיימון האנדרואיד, קטרין החייזרית דמוית הלטאה ולוק, נער-נביא, לחיפוש אחר חיים חדשים בעולם פוסט-אפוקליפטי.

כמו "השעות" זוכה פרס הפוליצר, גם בספר זה נשזרות שלוש עלילות הנפרדות בזמן. אלא שהפעם הן מתרחשות על במה אחת, העיר מנהטן, ומתקיימות בהשראת משורר-נביא אחד, וולט ויטמן. המשורר מופיע בדמותו ובמורשתו, וכל הדמויות מכירות אותו ומצטטות מתודעתו. קנינגהם משתמש בדמותו של המשורר וולט ויטמן כמקור השראה וטווה רומן מעמיק ומרתק על אודות הקדמה האנושית והשקיעה החברתית.

עשבי פרא הוא רומן חוצה ז´אנרים, המנסה לברר לאיזה כיוון הולכת אמריקה ומנתח לעומק מושגים בסיסיים כמו אהבה ופחד, אובדן וחיבור, אלימות ושירה.

מייקל קנינגהם גדל בלוס אנג´לס ומתגורר בניו-יורק. ספרו השלישי, "השעות" (קדמו לו "בית בקצה העולם" ו"בשר ודם"), זכה ב-1999 בפרס פוליצר ובפרס פן/פוקנר היוקרתי, ועובד לסרט עטור פרסים בשנת 2002.

"הספר עשבי פרא מציע בשפע את כל סוגי בבנאות הספרותיות: מתח, בידור, המצאות, רומנטיקה ואינסוף פסקאות של פרוזה עוצרת נשימה." וושינגטון פוסט



מחיר: 84.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.