ספר לכל - רכש מוסדות

מחזיר החלומות
מחבר: ברעם ניר
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-276814
תאריך יציאה: 8/2007
תיאור:
נער מקיץ משנתו לילה אחד ומתברר לו שניחן בכישרון איום - בכוחו להחזיר חלומות לבעליהם. עשור לאחר מכן מתרגשת סערה קשה על תל אביב ומשבשת את סדרי החיים בה. מדי בוקר השמש מאחרת לעלות יותר ויותר. בתל אביב זו מתגורר מחזיר החלומות, עתה בשנות העשרים המאוחרות לחייו. בלילות הוא מנהל סיפור אהבה מורכב המאלץ אותו להתמודד עם הכישרון שהדחיק מאז שנות נערותו: מדי לילה הוא משיב לאהובתו חלומות שאבדו במרתפי התודעה. במורד הרחוב שבו הוא גר חיים ליאור ואלון, זוג תאומים המתמודדים עם בית מפורק. אלון מתעקש לשחזר בפרטנות הרסנית סיפור אהבה ישן השב ומענה אותו. ליאור עוקבת אחרי מעשיו ומתעמתת עם אביהם, שאיבד את התשוקה לחיים...
מחזיר החלומות הוא רומן המצליח להקיף, בפרוזה יוצאת דופן, ממדים רבים של הקיום האנושי הישראלי, ולשרטט כל אחד ואחד מהם בדיוק ובעוצמה גדולה: מערכות יחסים על דפוסיהן המזינים והמכלים; מקומו של החלום הציוני בתוך הסחרחורת הקפיטליסטית של העידן החדש; תשוקותיהם של יחידים ותשוקותיה של חברה: חלומות פרטיים וחלומות של דור; ומעל הכול, הרגשות המניעים אומות ויחידים - ייסורי האהבה, התשוקה להיגאל בידי אחר, ההתמודדות עם המוות, הזמן והשכחה.
מחזיר החלומות הוא ספרו השלישי של ניר ברעם. קדמו לו הספרים ``ספרי לי סיפור אהבה סגול`` ו``ילדי נשף התחפושות`` שתורגמו למספר שפות.

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.