ספר לכל - רכש מוסדות

נישואי חובבים
מחבר: טיילר אן
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-276612
תאריך יציאה: 10/2007
תיאור:
ביום בהיר אחד בשנת 1941 מתפרצת לחנות המכולת של גברת אנטון בבולטימור חבורת נערות קולניות שזקוקות לעזרה דחופה. חברתן פולין, יפהפייה עוצרת נשימה, נפצעה כשקפצה מחשמלית נוסעת. מייקל, בנה של גברת אנטון ויד ימינה, נחלץ לעזור לפולין ונשבה בקסמיה. הימים הם ימי מלחמת העולם השנייה, והזוג מתחיל את דרכו על רקע צעדות החיילים ומפגני התמיכה בכוחות הלוחמים. בעידודה של פולין מייקל מתגייס ונשלח אל מעבר לים, והיא מחכה בבית לשובו. בשובו משדה הקרב הם מתחתנים, אך למרות האהבה הגדולה השוררת ביניהם השידוך לא מוצלח. פולין חמת מזג, רהוטה, רגשנית ורומנטיקנית, ואילו מייקל, ילד טוב ממשפחה פולנית טובה, ביקורתי, שקט ומאופק.

הרומן מתאר את קורותיהם לאורך שלושה דורות, מהימים הראשונים לנישואיהם, כשהם מתגוררים עם אמו של מייקל מעל למכולת המשפחתית, ועד שהם מתבססים בלב הבורגנות האמריקאית עם שלושה ילדים ומערכת יחסים אידיאלית לכאורה - אבל רק לכאורה. העשורים חולפים, הילדים גדלים והזוג עוד מתקוטט. נדמה שהיה אפשר להמשיך כך עד קץ הימים, אך בעקבות משבר בחיי המשפחה נאלצים בני הזוג לפקוח עיניים ולהכיר במציאות.

אן טיילר, כלת פרס פוליצר היוקרתי, מתגוררת בבולטימור שבארה"ב, שבה גם מתרחשות רוב עלילות ספריה. ספרה "תייר מזדמן" עובד לסרט מצליח ורבים מספריה תורגמו ופורסמו ברחבי העולם. זהו הרומן ה-18 שלה.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.