ספר לכל - רכש מוסדות

יומן חצות
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-276527
תאריך יציאה: 8/2006
מספר עמודים: 333
תיאור:
רב-פקד קוסטס חריטוס, קצין משטרה מחוספס ונוקשה אבל גם טיפוס כובש וראוי לחיבה, ככל שהוא מתאמץ לשכנע אותנו בהפך מזה, הוא ראש מחלק רצח במשטרת אתונה.

הוא נשוי בלא נחת, סולד מבן הזוג של בתו היחידה, ובתום יום אופייני של פקקי תנועה ושל ערפיח אתונאי, של עדים הממלאים פיהם מים ושל התמקחות בלתי פוסקת עם נציגי התקשורת, הוא מוצא שלווה בקריאת מילונים.


כאשר זוג אלבנים נמצאים שחוטים בביתם, חריטוס נקרא לפענח מה שנקרא מקרה פשוט למדי. שני אלבנים מתים מבחינת המשטרה היוונית הם בקושי עניין של מה בכך, ואחרי שהחשוד העיקרי מודה באשמה במפתיע התיק נסגר. אבל כאשר כתבת טלוויזיה נודעת רומזת כי ייתכן שהדברים אינם פשוטים כל-כך, ושהרצח הכפול קשור איכשהו לתינוקות, מתערער בטחונו של חריטוס
הוא לא סובל במיוחד את הכתבת השאפתנית, ומתעב את התנהגותה חסרת המעצורים בדרך להצלחה - אבל אולי היא באמת צודקת? לפני שהוא מספיק לברר זאת הכתבת מושתקת באופן מקפיא דם, רגעים ספורים לפני שהיא עומדת לעלות לשידור ולחשוף ידיעה חדשותית מרעישה.

האם הידיעה המסתורית קשורה לרצח האלבנים? מיה רצה לסתום את פיה, ומדוע? כמהלך על חבל דק, נתון ללחצים מכל סוג, ותחת איום מתמיד ליהפך לשעיר לעזאזל של מפקד ברברן, של שר משטרה זחוח ושל בכירי תקשורת דורסניים, יוצא חריטוס ללבן את העניין - וחושף עולם אפל של קפיטליזם אכזרי ונטול עכבות


מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.