ספר לכל - רכש מוסדות

המשחק של ריפלי
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-276268
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

טום ריפלי, הצעיר הכריזמטי שהתגלה כפסיכופת מסוכן ב"הכישרון של מר ריפלי", עבר כברת דרך. את שנות השלושים לחייו הוא מבלה בשלווה - בציור, נגינה וגננות - לצד אשתו היפיפייה באחוזתם המבודדת הסמוכה לפונטנבלו שבצרפת.

אלא שרמז ליחס מתנשא מצד ג'ונתן, אומן מסגרות אנגלי המתגורר אף הוא בפונטנבלו, די בו לעורר את יצר הנקמה של ריפלי, והוא מחליט לגמול לג'ונתן במשחק אכזרי שסופו מרחץ דמים. האם גם הפעם יצליח להיחלץ ללא כל עונש?



המשחק של ריפלי (1974) הוא השלישי בסדרה בת חמישה ספרים המבוססת על דמותו של טום ריפלי. הוא תורגם לשפות רבות, היה לרב - מכר בברמניה, בצרפת ובאוסטריה, וזכה לשני עיבודים קולנועיים: הראשון שנקרא "החבר האמריקני" נעשה ב1977 - בבימויו של וים ונדרס, והשני, "המשחק של מר ריפלי" בבימויה של ליליאנה קוואני ("שוער הלילה"), עלה על המסכים בארץ בסוף 2003. "הכישרון של מר ריפלי" עובד אף הוא לקולנוע

וזכה להצלחה רבה בארץ ובעולם.



פטרישיה הייסמית (1921 - 1995) נולדה בארה"ב ואת מרבית חייה עשתה באירופה: בצרפת, באנגליה ובשווייץ, שם קנתה לה מעמד של סופרת מתח קלסית. היא זכתה בפרסים ספרותיים יוקרתיים, באהדת הביקורת ובהצלחה מסחרית גדולה. רבים מספריה עובדו לקולנוע בידי טובי הבימאים, ביניהם היצ'קוק, וים ונדרם ואנתוני מינגלה.

מחיר: 79.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.