ספר לכל - רכש מוסדות

בא לך להיות אלוהים?
מחבר: גולדן שי
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-276174
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

283 עמודים

אדם עומד באמצע הרחוב ומציע את עצמו למכירה. את כולו הוא מוכר, את קניינו הרוחני והגופני, ובלבד שמי שיקנה אותו יהיה לו לאלוהים. מנקודת הפתיחה המבריקה הזו, מן ההתרסה המטפיזית, נפרש הרומן החכם של שי גולדן. הגיבור שלו, בעל השמות הרבים וחסר השם, עובר ידיים, נקנה ונמכר ונודד בתוך המציאות הישראלית. אם שכולה שמשתוקקת לילד תחת בנה שנפל, שחקן כדורגל המחפש לו מחליף למשחק גורלי, נערה המבקשת להתחיל מהפכה חברתית, פועל עני הרוצה להתהדר בדוד עשיר מקנדה – אלה רק חלק משלל הדמויות שקונות את הגיבור ומשמשות לו אלוהים זמן קצר, קצוב ובלתי מספק. שכן במרוצת שפע ההרפתקאות האבסורדיות, המצחיקות והמכאיבות בחברה שהמציאות העכשווית הפכה למטורפת, מגלה הגיבור דבר או שניים על היחסים שבין אלוהים למאמין שלו, ודברים רבים על ישראל, שחשבנו שאנו מכירים.
בעת נדודיו של הגיבור עורך מחברו העלום של הספר חקירות משלו ומנסה להתחקות, באמצעות פרשנות להרפתקאותיו, אחר הביוגרפיה של הגיבור, ובעיקר אחר הנסיבות שהובילו אותו להחלטה כה נועזת.

בא לך להיות אלוהים? הוא הרומן הראשון של שי גולדן, עיתונאי תרבות וספורט. לרומן קדם הקובץ ``האהבה כמחלה חשוכת מרפא``, ששניים מן הסיפורים המופיעים בו עובדו לתיאטרון במסגרת המחזה ``זוגיות``.

מחיר: 78.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.