ספר לכל - רכש מוסדות

מסרים מעבר לזמן
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-276147
נושאים: העידן החדש
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:


בספרו "שורשים ושיעורים בזמן" פתח בריאן וייס דלת בלתי צפויה אל העולם המופלא של רגרסיה לגלגולים קודמים. בספרו "רק האהבה היא ממשית" הוא הראה שלכל אחד מאיתנו יש נפש תאומה מהעבר, שממתינה לרגע שבו תשוב ותתאחד איתנו היום. כעת, ב"מסרים מעבר לזמן", מסתמך בריאן וייס, מחבר רבי המכר האלה, על תבונתם של המורים, המדריכים הרוחניים שמעצבים את גורלנו, כדי להביא לנו את יצירתו השלמה ביותר עד כה. הוא מציג לפנינו את כוח החיים החיוני הקיים ביקום ואת אנרגיית הריפוי המושלמת. אהבה שמה, וייס מראה לנו איך לגייס את הכוח העצום הזה לעזרתנו.

מרי נזכרת בימים ברחם אמה. כאשר ישבו בני המפשחה לשולחן האוכל, ניבאה אמה בדיוק מדהים מה יקרה לה ולבתה שטרם נולדה.

סיפורים אלה מבטאים אמת עמוקה אך פשוטה. בריאן וייס – בוגר בית הספר לרפואה של אוניברסיטת ייל, לשעבר ראש מחלקת הפסיכיאטריה במרכז הרפואי "הר סיני" שבמיאמי וכיום מומחה מוביל בתחום גלגולי הנשמות – מביא לנו בספרו עדויות אישיות, אינטימיות ומפתיעות בדבר כוחה המופלא של האהבה. תלמדו מה קורה אחרי מותנו, אסטרטגיות למאבק בחוסר האונים שלנו ולריפוי מערכות יחסים ועל תפקידו של אלוהים בהגדרת עצמנו. תלמדו תרגילים ומדיטציות המיועדים לגיוס כוחה של האהבה כדי לשנות כליל את חייכם.
ספריו רבי-המכר של וייס תורגמו לשלושים שפות נמכרים במיליוני עותקים בעולם כולו. הוא מרבה להעביר הרצאות, מנחה סדנאות ומשתתף בתכניות רדיו וטלוויזיה
239 עמודים

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.