ספר לכל - רכש מוסדות

שלט רחוק
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-275517
תאריך יציאה: 8/2008
תיאור:

אנדי מקנב ריתק מליוני קוראים בעולם כולו בשני ספרי זכרונותיו המדהימים (``בראוו שתיים אפס`` ו``פעולה מיידית``) מתקופת שירותו ביחידת העילית של הצבא הבריטי. הפעם הוא כתב מותחן פעולה בדיוני לכאורה, אך נסיונו המבצעי העשיר, שבא לידי ביטוי בספרו בשפע של פרטים, מעניק לקורא את התחושה שלפניו סיפור פעולה אמיתי לכל דבר.
ניק סטון, לשעבר איש יחידת ``השירות האווירי המיוחד``, עובר עבור שירות הביון הבריטי במבצעים שאיש אינו מודה בקיומם. משימת מעקב פשוטה לכאורה בארצות הברית מתגלגלת במהירות לרצף מדהים של אירועים נוראים. סטון נקלע בעל כורחו למסע מנוסה בחברתה של ילדה בת שבע. סטון הוא סוכן-אמן, אכזרי ובעל תושייה. אם יברח לבדו, יש לו סיכוי לשרוד, אך מפני שהילד אתו זהו קרב בידיים כבולות, ושניהם צוללים יחד לתוך עולם אפל של אלימות ושחיתות שבו לא ניתן להבחין בין ידיד לאויב.

``עיני לא עזבו את המטרה, ועיניו לא עזבו את שלי. לחצתי על ההדק וקול הירייה כאילו החזיר הכל לזמן אמת. הכדור הראשון פגע בו. לא ידעתי איפה, לה היה לי צורך לדעת. עיניו סיפרו לי כל מה שרציתי לדעת. הן נעצמו בחזקה והחיוך עזב את פניו. בסרטים אנשים עפים אחורה מההדף או ממששים את הפצע , בהביטם בדם באי אמון, ואחר כך הם מתים. בחיים האמיתיים זה לא עובד כך. אתה מקבל כדור ואתה נופל. זה מה שהוא עשה``.

``שלט רחוק`` הוא מותחן מסוג חדש, מחוספס, נמרץ ומאיים, שקצבו אינו מרפה ממך לשנייה. מחברי מותחנים אחרים כותבים את הסיפור, מקנב גם חי אותו.
אנדי מקנב היה חייל ביחידת הקומנדו העילית הבריטית ``הכוח האווירי המיוחד`` והשתתף במבצעים ברחבי העולם. במלחמת המפרץ הוא פיקד על ``בראוו שתים אפס`` - יחידה קטנה שפעלה בעורף הצבא העירקי ושסיפורה היה למופת של אומץ ונחישות. הוא תיאר את חוויותיו בשני רבי מכר ``בראוו שתיים אפס`` (1993) ו``פעולה מיידית`` (1995) - שניהם ראו אור בהוצאת כתר.

מחיר: 77.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.