ספר לכל - רכש מוסדות

בלייד ראנר
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-275012
תאריך יציאה: 12/2005
תיאור:
השנה היא 2021, העולם מנסה להתאושש מזוועותיה של מלחמה גרעינית, וריק דקארד יוצא לציד. יש לו רשות - מוטלת עליו חובה - להרוג ללא היסוס, אם רק יצליח לקבוע בוודאות כי קורבנו הוא אנדרואיד, רובוט דמוי אדם, ולא יצור אנושי, ילוד אשה. אבל כיצד יוכל לקבוע זאת, כשהאנדרואידים הולכים ומשתכללים משנה לשנה, כשתבונתם כבר הדיפה על תבונתו של אדם רגיל, כשאין שום הבדל חיצוני בינם לבינו, כשהם מבקשים להתחזקות כבני אדם מן השורה?
ואם לא יחסל אותם, הם יחסלו אותו.

בספר זה, ששימש השראה לסרט הפולחן הידוע, תוהה פיליפ ק` דיק על משמעות החיים ועל תעתועי התודעה. כל החי קדוש, אולם מה דינם של חיים שנוצרו במעבדה? במה הם שונים מן החיים הטבעיים, וכיצד יכול אדם לדעת אם טבעי הוא, או מלאכותי?

פיליפ קינדרד דיק (1982-1928) הוא אחד מסופרי המדע הבדיוני הנחשבים ביותר. כחוט השני עוברת בכתביו התהייה על משמעותה של המציאות, והוא מטפל בה בספר אחר בספר, ביד אמן רגישה. ``בכל יצירתו הוא היה אינטימי עד להדהים, חשוף מרצונו ומסוכן מאוד. הוא היה סופר המדע הבדיוני המבדח ביותר של תקופתו, ואולי המבעית ביותר. פחדיו היו פחדינו, והוא ביטאם בדרך שלא יכולנו אנו לבטאם``, כתב עליו בראיין טייבלפורד.
שנה לאחר מותו נוסד פרס ספרותי על שמו, המוענק מדי שנה לספר המדע הבדיוני או הפנטסיה הטוב ביותר שראה אור בכריכה רכה בארצות הברית באותה שנה.

מחיר: 74.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.