ספר לכל - רכש מוסדות

איים ברשת
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-274919
תאריך יציאה: 4/2009
מספר עמודים: 339
תיאור:

עולם אחד שרשת נתונים גלובלית מאחדת אותו, ותאגידים רב-לאומיים מתמודדים על השליטה בו עם ממשלות לאומיות שאבד עליהן הכלח. עולם ששודדי נתונים ממלאים בו תפקיד חיוני, אך בזוי. עולם שהפך עורף לחלכאים ולנדכאים, לאפריקה המעונה, לאיים הקריביים המספקים מקלט לסוג חדש של שודדי ים, לסינגפור המבקשת את זהותה, ולעוד איים ברשת.
לורה ובסטר יוצאת להתמודד עם העולם המוזר הזה, ללחום את מלחמת הרשת בכל המבקשים לפרום אותה. היא רק אשה אחת, אך היא יודעת שהרשת כולה מאחוריה. אולם צפויה לה הפתעה: הרשת אינה מקיפה את כל העולם כולו. וכשהיא מגלה זאת, כבר מאוחר מדי...

איים ברשת הוא הספר הפאנקיברנטי הראשון הרואה אור בעברית.

מהו פאנקיברנטי? קחו ממשק בין מוח אנושי לבין שבבי מחשב; תבלו אותו במנה סבירה של סמי תודעה; ערבבו בסגנון התרבות הנגדית של שנות ה-60; הוסיפו לשון פשוטה, ישירה ובוטה - והרי לכם ספרות העתיד של המדע הבדיוני. מאז ראשיתו, באמצע שנות ה-80, הפך הפאנקיברנטי לתופעה שחרגה מתחום המדע הבדיוני והתפשטה לקולנוע, למוסיקת הפופ, לשירה ולספרות. האם זו רק אופנה חולפת? עם סופרים כמו ברוס סטרלינג, ודאי שלא.

ברוס סטרלינג נחשב בעיני רבים ל"נביא הפאנקיברנטי". הוא אמריקני תושב טקסס, יליד 1954, עורך האנתולוגיה וכתב-העת הראשונים שהוקדשו לפאנקיברנטי. סטרלינג החל לכתוב מדע בדיוני ב-1976, ובתוך זמן קצר תפס מקום בשורה הראשונה של סופרי הזרם החדיש ביותר בתחום זה.


מחיר: 68.00 ₪
אנו מצטערים אך מוצר זה אזל בהוצאה ולא ניתן להזמינו

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.