ספר לכל - רכש מוסדות

חיילי עופרת
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-274519
תאריך יציאה: 10/2007
קריאה
תיאור:

``חיילי עופרת`` הוא סיפורם של יורק וקאז`יק, שני ילדים יהודים, אחים, העוברים את שנות מלחמת העולם השניה, על מוראותיה ואימיה, בפולין הנתונה לשלטו הנאצים.
הרומאן של אורלב, המובא כאן במהדורה חדשה ומתוקנת, הוא אחד מאותם ספרים יחידי סגולה שהם, בעת ובעונה אחת, מסמך אנושי חשוב וספרות צרופה. הספר, שזכה בשעתו לשבחי הביקורת בארץ, תורגם לכמה שפות ולהתקבל בהתלהבות בעולם.

מדברי הביקורת בעולם:
אפילו בברגן בלזן זרחה השמש בקיץ, עיוורת וחסרת הבחנה. כתיבתו של אורלב סיפורית במיוחד בגלל ההכללה המפוקחת של שמחות היום יום הקטנות בתוך תמונה של חיים במצבים קשים של בריחה ואיום.
New Statesman - London

יש דיווחים רבים ואמיתיים על השואה, אבל ``חיילי עופרת`` של אורי אורלב מיוחד ויוצא דופן. הספר מעלה על נס את כוח עמידותה של רוח האדם, וכוחו רב במיוחד מכיוון שנכתב באיפוק, בהומור עדין ובכשרון של יצירת דמויות.
Daily Telegraph - London

סאגה של הישרדות.
The Listener - London

משחקי הדמיון שומרים במפתיע על הילדים. הם לא נעשים זקנים טרם זמנם וגם לא חיות נרדפות, אלא נשארים ילדים מלאי מרץ, העומדים בפרץ כנגד אזהרות קרוביהם ויודעים טוב יותר מכל אחד אחר, באופן אינסנקטיבי, איך להשאר שלמים בגוף ובנפש.
Tne New Yorker

תענוג לאחוז ביד יצירה ספרותית שפונה אל מעבר לחושים. סוג זה של כתיבה, המזכך תמצית טהורה מתוך גודש חוויותיו של הסופר, מעניק לקורא דבר מה מוחשי שהוא יכול לשאת עמו לתוך נסיונו האישי.
Chicago Tribune Book World


מחיר: 74.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.