ספר לכל - רכש מוסדות

שיווק בגדול (חדש)
מספר קטלוגי: 99-3030135
תאריך יציאה: 8/2008
תיאור:
שינוי יסודי מתחולל בימים אלה בשיטות שבהן מתפרסמים, משווקים ונמכרים מוצרים ושירותים לציבור הרחב. שיטות "הירייה לחלל" של השיווק ההמוני, שכוונו אל הצרכן הבלתי-ידוע, מפנות מקומן לשיטות חדשות של פרסום, מכירה וחשיבה המאפשרות להתקשר ישירות עם הלקוחות הטובים ביותר, בכוח ובפועל, של העסק.

שיטות אלו, הבנויות על מסדי נתונים של לקוחות, לא תוארו או הוסברו עד כה באורח יסודי. הן רחבות יותר משיווק ישיר, הן אישיות יותר ומפיקות את מירב התועלת מכל צעד בתהליך המכירה המתמשך, ההופך לקוח בכוח ללקוח נאמן.

זוהי תזוזה מן ההסתמכות על ערוץ הפצה יחיד ומסורתי, אל שיטת עבודה רב-ערוצית, השוברת את כל הכללים שהכרנו. זוהי תזוזה מן השיווק ההמוני, אל השיווק המפולח, אל השיווק אחד-על-אחד של המחר.

למגמה-שיטה זו נתנו מחברי הספר את השם Maximarketing, או "שיווק בגדול" בעברית. יהיה השם אשר יהיה, אין ספק שכמעט כל עסק, ולא חשוב מה גודלו ואיזה שירות או מוצר הוא מוכר, עשוי להפיק תועלת מיישום עקרונותיה של שיטה זו.

"שיווק בגדול" אינו ספר לימוד במובן הקלאסי של המילה. זהו ספר "חשיבה" שיגרה את הקורא לחשוב על עסקו בדרך חדשה ויציע לו דרכים שבהם יוכל להפוך את הפרסום, הקידום וההפצה ליעילים יותר, בכל שלב בתהליך.

הספר בנוי על ניסיונם האישי של המחברים ועל תיאורים מפורטים ומרתקים של עשרות דוגמאות וניסיונות בפרסום וקידום מכירות, הראויים לציון בשל מהפכניותם.

"שיווק בגדול" הוא ספר חובה לכל מפרסם, פרסומאי וכל בעל עסק, קטן כגדול.

מחיר: 73.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.