ספר לכל - רכש מוסדות

עמית דלית ושביט בתעלומת המודעות התלושות
מחבר: פז אלכס
מספר קטלוגי: 800-470001
נושאים: ספרות ילדים
תאריך יציאה: 4/2016
תיאור:
ברגע הראשון חשבתי שזאת מקהלת חתולים מייללת, ואז קלטתי שזה בעצם בכי של ילדים. הלב שלי אמר שקרה משהו איום ונורא בבית שלנו. אולי יותר גרוע מאותו לילה שבו עמית ואני בכינו עד הבוקר. אבל לא היה לי זמן לזיכרונות עצובים. התחלתי לרוץ במעלה המדרגות, אפילו בלי לספור אותן כמו שאני עושה בדרך כלל. בקומה השנייה כבר ראיתי שדלת הבית שלנו חצי-פתוחה. דילגתי את שבע-עשרה המדרגות האחרונות לקומה השלישית, דחפתי את הדלת ונכנסתי. ציפיתי לרע מכול.
באמצע הסלון עמדה אמא, ידיה לצדי גופה, ומבטה מושפל. עמית, אחותי הגדולה, עמדה מולה אדומה וסמוקה מבכי, ושביט, אחי הצעיר, ישב על הרצפה וייבב. כולם נראו בריאים ושלמים. לא היה דם על הרצפה.....
....
כך, ברגע אחד התהפך עולמה של דלית כשנודע לה שרוקפור, החתולה הקטנה הלבנה, נעדרת, כנראה חמקה החוצה כשהדלת הייתה פתוחה. לצרות אין קץ: חיפוש בסביבה הקרובה לא הועיל, ואבא נפל לפח – פשוטו כמשמעו; את המודעה שהכינה אמה תלש רום היפה והשחצן מלוח המודעות בכיתה, ויד נעלמה תלשה את המודעות מהעצים ומעמודי החשמל – ואולי זה שוב רום?! רוקפור לא נמצאה גם כשעלה לפייסבוק דף מיוחד, והמצב אף החמיר כשהתקבלה ההודעה המצמררת מג´ק המרטש, האם זה הרוצח הידוע? המתח המצטבר הזה היה מאיים על שלומם של הקוראים – איזה מזל שהספר כתוב בהומור מתחילתו ועד סופו.

"עמית, דלית ושביט בתעלומת המודעות התלושות" הוא ספרו הרביעי לבני נוער של אלכס פז-גולדמן, סופר ואיש הייטק המתמחה ברקימת סיפורים והטלאת פוזמקאות.
ספריו הקודמים: "תעלומת העיניים השחורות-כחולות", "המרגל האבוד והשמלה הירוקה" ו"הרפתקה בחולות"

מחיר: 64.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.